• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4650 -
  • ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۹ ارديبهشت

ويژه

روابط عمومي بانك‌ها  مصداق روابط عمومي هوشمند

در حال حاضر در آستانه هفته روابط عمومي هستيم كه به عنوان قلب تپنده هر سازماني منافع درون سازماني و برون‌سازماني را پيش برده و همگرايي و همراهي سازمان و ذي‌نفعان را بهبود مي‌بخشد و به نوعي تعامل دوسويه نهاد با مخاطب كه شامل مديران، كاركنان، سهامداران، مشتريان، مردم و رسانه‌ها هستند را با رويكرد دستيابي به اهداف تسهيل مي‌كنند. بر همين مبنا با توجه به اينكه بعد از سال‌ها تلاش و پيگيري دست‌اندركاران روابط عمومي، اين جامعه صاحب روز و هفته ملي روابط عمومي شده‌اند و فرصتي است تا نقش روابط عمومي‌ها به‌ويژه روابط عمومي بانك‌ها را در ارتباط با مخاطبان بررسي كنيم. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران به نقل از سايت خبري عصر ايران، روابط عمومي بانك رفاه كارگران ازجمله روابط عمومي بانك‌هايي است كه با استفاده از ابزارهاي ارتباطي و اجراي سياست‌هاي تعاملي گام‌هاي بلندي را در مسير ارتقاي منافع سازماني و ذي‌نفعان برداشته و در روزهاي كرونايي حمايت آنها از كسب و كارها، جلوگيري از شيوع كرونا در شعب بانكي و ارايه خدمات آموزشي، حكايت از عملكرد هوشمندانه آنها دارد.


شفاف‌سازي بانك رفاه  درخصوص ابهامات  مطروحه
در پي انتشار برخي اخبار در فضاي مجازي و رسانه‌ها مبني بر خريد و فروش سكه طلا توسط برخي بانك‌ها، بانك رفاه توضيحاتي را جهت تنوير افكار عمومي منتشر كرد. به‌گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، شوراي بورس در خرداد ماه سال 1393 «گواهي سپرده كالايي» را به عنوان ابزار مالي قانون بازار اوراق بهادار، شناسايي و تصويب كرد كه براساس اين مصوبه «گواهي سپرده كالايي؛ اوراق بهاداري است كه مويد مالكيت دارنده آن بر مقدار معيني كالاست و پشتوانه آن قبض استانداردي است كه در انبارهاي مورد تاييد بورس صادر مي‌شود.» در همين راستا، اواخر سال 1394 بازار معاملات گواهي سپرده سكه طلا در بورس كالا آغاز به كار كرد و علاوه بر بانك رفاه تا سال 1398 سه بانك صادرات، سامان و ملت نيز به اين بازار وارد شده‌اند. بر اين اساس، دارندگان سكه طلا با ارايه مدارك شناسايي معتبر به خزانه بانك رفاه مراجعه و سكه‌هاي خود را به انبار تحويل مي‌دهند و پس از اعتبارسنجي سكه‌ها و پرداخت هزينه ارزيابي، در مقابل قبض انبار موقت گواهي سپرده دريافت مي‌كنند. سپس مي‌توانند با مراجعه به كارگزاري‌ها يا سامانه معاملات برخط سهام، سكه‌هاي خود را به فروش برسانند.  باتوجه به فرآيند فوق، بانك رفاه هيچ نقشي در خريد، فروش و عرضه سكه نداشته و تنها انباردار بورس كالاست .


برندگان جشنواره  «زمستان طلايي  با #720*» معرفي شدند

 مراسم قرعه‌كشي جشنواره «زمستان طلايي #720*» برگزار و اسامي برندگان اين دوره از جشنواره اعلام شد. به‌گزارش روابط‌ عمومي بانك ‌پاسارگاد، قرعه‌كشي جشنواره «زمستان طلايي #720*» در تاريخ 22 ارديبهشت سال 1399 انجام شد و برندگان خوش‌شانس شمش طلا و سه عدد سكه تمام بهار آزادي معرفي شدند. بر اين اساس، نرگس رزاقي از زنجان موفق به دريافت جايزه اول جشنواره زمستان طلايي شد. همچنين مرتضي شجاعي از كرج، حسين عباسپور از مشهد و رضا كمانگر از قروه كردستان به عنوان برندگان يك عدد سكه تمام بهار آزادي معرفي شدند. اين جشنواره در فصل بهار نيز ادامه خواهد داشت و مشتريان فرصت دارند تا با خريد شارژ و بسته اينترنت و پرداخت قبض از #720*، امتياز كسب كرده و در قرعه‌كشي‌هاي اين فصل شركت كنند. به اين ترتيب كه براي شركت در قرعه‌كشي و افزايش شانس خود كافي است با شماره‌گيري كد #720*، با هر 1000 تومان خريد شارژ و بسته و پرداخت قبض، يك امتياز كسب كنند. با هر 10 امتياز، يك شانس به مجموع شانس‌هاي مشتريان براي   قرعه‌كشي افزوده خواهد شد. 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون