• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4661 -
  • ۱۳۹۹ شنبه ۱۷ خرداد

ويژه

حركت بازار سهام و محصولات فولادي به سمت آرامش
زهرا مسافر: فولاد مباركه به عنوان يكي از بزرگ‌ترين بنگاه‌هاي اقتصادي كشور، نقش تاثيرگذاري در توليد، اشتغال‌زايي و ايجاد ارزش افزوده براي ذي‌نفعان و اقتصاد كشور داشته است. اين گروه سال گذشته به‌رغم همه تحريم‌ها و محدوديت‌ها به توليد ۶ ميليون و ۴۵۳ هزار تن كلاف گرم و فروش ۷ ميليون و ۵۸۰ هزار تن محصول به ارزش ۳۹۱ هزار ميليارد ريال دست يافت. همچنين گروه فولاد مباركه در دو ماه ابتدايي سال ۹۹ در سالي كه جهش توليد نام‌گذاري شده به كسب ركوردهاي متعدد دست يافت. حميدرضا عظيميان مديرعامل فولاد مباركه در گفت‌وگو با دنياي‌اقتصاد ضمن تشريح دستاوردهاي اين گروه در سال گذشته از طرح‌ها و برنامه‌هاي آينده فولاد مباركه مي‌گويد و به سهامداران خود اطمينان مي‌دهد كه نوسانات سهام اين شركت در بازار، ناشي از هيجانات ناشي از هجوم نقدينگي است و اساس منطقي ندارد .


اولين كنفرانس مجازي ملي تاب‌آوري در صنعت برق  برگزار شد

مديرعامل شركت توزيع برق مازندران از برگزاري اولين كنفرانس ملي مجازي تاب‌آوري در صنعت برق ايران با همت انجمن مهندسين برق و الكترونيك ايران- شاخه مازندران و شركت توزيع نيروي برق مازندران در تاريخ 11 و 12 خرداد ماه در ساري خبر داد. مهندس رضا غفاري گفت: با توجه به اينكه شبكه‌هاي برق در معرض انواع حوادث و بلاياي طبيعي قرار دارند و تاب‌آوري، توانمندي يك سازمان در جلوگيري از اثرپذيري آن سازمان از يك رويداد يا توانايي برگشت يك سطح قابل قبول عملكردي و در يك بازه زماني قابل قبول است، برگزاري اين كنفرانس مي‌تواند از جهات مختلف حائز اهميت باشد. او ماهيت صنعت برق را مديريتي بحراني دانست و افزود: از40 حادثه طبيعي شناخته‌شده در دنيا كه 31 مورد آن در كشور ما اتفاق افتاده در سال‌هاي اخير به علت تغييرات آب و هوايي، حوادث و بلاياي طبيعي گوناگوني همچون سيل، زلزله، توفان، رانش زمين، برف و ... در مازندران رخ داده و استان ما را جزو استان‌هاي حادثه‌خيز و بحراني تبديل كرده كه الحمدالله با همدلي و همراهي و ايثار و از خودگذشتگي زحمتكشان اين شركت، شبكه‌هاي آسيب‌ديده از حوادث و بلاياي طبيعي در كوتاه‌ترين زمان ممكن بازسازي و به حالت اول برگردانده شده است ليكن بايد با اتخاذ تصميمات راهبردي و اقدامات پيش از وقوع بحران از خسارات وارده به شبكه كاسته و تداوم عملكرد سيستم در حد قابل قبولي تضمين شود.


آغاز به كار تيم نوسازي  Core  Banking  بانك رفاه كارگران

اسماعيل للـه‌گاني، مديرعامل بانك رفاه در نشست شوراي عالي فناوري اطلاعات و مراسم آغاز به كار تيم نوسازي Core  Banking اين بانك اظهار كرد: به منظور استفاده از تكنولوژي‌هاي جديد و پاسخ به نيازهاي مشتريان بايد بستر لازم براي استفاده از بانكداري ديجيتال و الكترونيك را فراهم كنيم. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران للـه‌گاني با اعلام اين مطلب گفت: در عصر كنوني اين بانك بايد بتواند هم به مشتريان خدمات جديد و به‌روز ارايه دهد و هم چابكي لازم را داشته باشد كه اين مهم از طريق به‌كارگيري تكنولوژي‌هاي جديد امكان‌پذير است و براي استفاده از اين تكنولوژي‌ها بايد بستر لازم را فراهم كنيم.  مديرعامل بانك رفاه افزود: براي استفاده از تكنولوژي‌هاي جديد بايد ضمن بهره‌گيري از مشاوران و متخصصان برون‌سازماني، مديريت زمان نيز مدنظر قرار گيرد.


برطرف شدن مشكل شرب چوئبده آبادان با همراهي همراه اول

با توجه به نياز فوري به آب شرب در شهر چوئبده از توابع آبادان و نظر به زمانبر بودن نصب و راه‌اندازي مخزن پيش‌ساخته ذخيره آب كه از روز گذشته عمليات احداث آن آغاز و طي ۵ ماه آينده به بهره‌برداري مي‌رسد، آبفاي آبادان جهت افزايش ميزان آبرساني به منطقه، اقدام به ارسال يك دستگاه آب‌شيرين‌كن سيار به شهر چوئبده كرده است. قرارداد ساخت اين دستگاه آب شيرين‌كن در بهمن ماه ۹۷ در راستاي مسووليت اجتماعي شركت ارتباطات سيار ايران براي اولين‌بار در تاريخ آبفاي كشور بين شركت همراه اول و امور آبفاي منطقه‌اي آبادان به امضا رسيد. اين دستگاه با هزينه بالغ بر ۶ ميليارد ريال پس از ساخت توسط يك شركت دانش بنيان و به دست متخصصان ايراني با ظرفيت ۳۵۰ مترمكعب در روز آب خروجي(معادل ۲۳۰هزار بطري آب معدني) و با كيفيت مطلوب (EC ۵۰۰) جهت بهره‌برداري در محل تصفيه‌خانه شهيد باوي مستقر شده بود. از مزاياي اين دستگاه قابل حمل بودن آن است كه در مواقع ضروري امكان خدمت‌رساني به مناطق ديگر را به آساني مهيا  مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون