• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4671 -
  • ۱۳۹۹ شنبه ۳۱ خرداد

خبر

نگهبان زاگرس درگذشت

نگهبان زاگرس كه تلاش او براي خاموش كردن جنگل ديل موجب سوختگي شديدش شده بود درگذشت. به گزارش مهر البرز زارعي از فرزندان طبيعت‌دوست كهگيلويه و بويراحمد كه در آتش‌سوزي جنگل‌هاي ديل دچار سوختگي شديد شده بود، براي حمايت درماني بيشتر به بيمارستاني در شهر اصفهان منتقل شده بود. متاسفانه اين ناجي جنگل‌هاي زاگرس در سن 29 سالگي و عصر روز جمعه 30 خرداد به دليل شدت جراحت جان باخت.

مرگ دو كودك كار در اهواز

گروه اجتماعي| خودروهاي عبوري دو كودك كار را زير گرفتند. به گزارش ركنا، دو كودك به نام‌هاي مهدي و مسلم كه به كار جمع‌آوري ضايعات مشغول بودند در ساعت يك بامداد روز پنجشنبه با گاري نان خشك و ضايعات، هنگام بازگشت به منزل در منطقه ملاشيه اهواز در جاده اهواز-خرمشهر به وسيله خودروهاي عبوري زير گرفته مي‌شوند و جان خود را از دست مي‌دهند.

نامه ۳ تن از چهره‌هاي پزشكي كشور به رييس‌جمهور

گروه اجتماعي| ايرج فاضل، محمدرضا ظفرقندي و مصطفي معين در نامه‌اي مشترك به رييس‌جمهور، ضمن ابراز نگراني از اوج‌گيري مجدد كرونا و افزايش مناطق قرمز، بازنگري دولت در روند جاري را خواستار شدند. به گزارش ايسنا، در اين نامه آمده است: نگراني موجود از اوج‌گيري مجدد بيماري و افزايش مناطق قرمز در كشور كه علاوه بر آسيب جاني و سلامت مردم، موجب هدر رفتن زحمات ارزشمند جامعه پزشكي كشور و فرسودگي كادر درمان خواهد شد، ضرورت عنايت ويژه و بازنگري دولت به روند جاري را ايجاب مي‌كند. بديهي است باتوجه به راهبرد «اولويت حفظ جان و سلامت مردم و انسان‌ها بر همه امور ديگر»، تصميم‌ها، سياستگذاري‌‌هاي كلان و تاريخي دولت در اين برهه زماني، نقش تعيين‌كننده و ماندگاري در كنترل اين بحران خواهد داشت. لذا انتظار مي‌رود در كنار توصيه‌ها و تاكيدات مسوولان اجرايي، نقش نظارتي و كنترل جدي و انتظامي دولت بر اجراي پروتكل‌‌هاي علمي و ابلاغي وزارت بهداشت و نيز توجه ويژه به تامين نيازهاي ضروري بخش سلامت در اين مقطع زماني مورد تاكيد و ابرام جنابعالي قرار گيرد. اميد است با حمايت جنابعالي مراحل گذر از اين آزمون خطير با حداقل آسيب فراهم گردد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون