• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4678 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۸ تير

سخنگوي كميسيون آموزش مجلس:

بررسي طرح و زوج فرد در مدارس در كميسيون آموزش

سخنگوي كميسيون آموزش مجلس با بيان اينكه طرح حضور سه روز در هفته دانش‌آموز در مدرسه در كميسيون متبوعش بررسي مي‎شود، گفت: مهم‌ترين مساله براي ما حفظ سلامت دانش‌آموزان و كادر آموزشي است.
 احمدحسين فلاحي در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به اظهارات وزير آموزش و پرورش درباره اجراي طرح زوج و فرد مدارس و لغو تعطيلي پنجشنبه‌ها، اظهار كرد: به‌طور كلي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس موافق جبران عقب‌ماندگي تحصيلي دانش‌آموزان در صورت حفظ سلامت معلمان، دانش‌آموزان و كادر شاغل در مدارس است. نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه طرح حضور سه روز در هفته هر دانش‌آموز در مدارس نياز به بررسي در كميسيون آموزش دارد، افزود: كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس موضع رسمي خود را پس از بررسي اين طرح در كميسيون اعلام مي‌كند. 
وي با تاكيد بر اينكه سلامت دانش‌آموزان مهم‌ترين فاكتور براي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس است، افزود: اجراي اين طرح يعني هر معلم بايد يك درس را دو بار تدريس كند كه اين مساله نياز به تامين نيروي انساني و معلم در همه كلاس‌هاي درس دارد. سخنگوي كميسيون آموزش، تحقيقات و فناوري مجلس، رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي در مدارس را يك ضرورت دانست و گفت: آموزش و پرورش و وزارت بهداشت بايد ناظراني را براي رعايت پروتكل‌‎هاي بهداشتي به مدارس اعزام كنند تا از صحت رعايت اين پروتكل‌ها مطلع شوند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون