• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4690 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۲ تير

«بتمن» سريال مي‌شود

ساخت سريالي از دنياي بتمن براي اچ‌بي‌او در دستور كار قرار گرفت. به گزارش مهر و به نقل از ورايتي، اچ‌بي‌او مكس قصد دارد سريالي درام از شهر گاتهام و فضاي پليسي آن با همكاري مت ريوز و ترنس وينتر بسازد. اين سريال كه اسپين‌آف جديدي با تمركز بر جرم و جنايت در شهر گاتهام است هنوز عنواني ندارد و در همان فضايي مي‌گذرد كه ريوز براي فيلم بلند «بتمن» با بازي رابرت پتينسون خلق مي‌كند. اين نخستين قراردادي است كه ريوز با كمپاني برادران وارنر مي‌بندد و در آن به عنوان تهيه‌كننده حضور خواهد داشت. مت ريوز از اين پروژه به عنوان فرصتي شگفت‌انگيز ياد كرده كه كمك مي‌كند هم دنياي بتمن كه در فيلم سينمايي خلق شده، گسترش يابد و در عين حال به نوعي تعميق و هم جزييات بيشتري از آن ارايه شود. او همچنين همكاري با ترنس وينتر كه نوشته‌هاي تاثيرگذار و قدرتمندي درباره دنياي جنايت و فساد در كارنامه‌اش دارد را يك روياي محض خوانده است. ترنس وينتر به عنوان نويسنده و تهيه‌كننده در اين سريال حضور دارد. او خالق سريال «امپراتوري ساحلي» و نويسنده و تهيه‌كننده و كارگردان سريال تحسين شده «سوپرانوها» بود. او ۱۲ نامزدي امي براي اين برنامه كسب كرد و ۴ جايزه را به خانه برد. او يك نامزدي اسكار براي فيلمنامه «گرگ وال استريت» اسكورسيزي هم در كارنامه دارد. ريوز اكنون در حال كارگرداني و تهيه فيلم سينمايي «بتمن» است كه قرار است از اكتبر ۲۰۲۱ در سينماها اكران شود. اين فيلم با بازي پتينسون، زوئي كراويتز، جفري رايت، كالين فارل و اندي سركيس در دست ساخت است. او سازنده فيلم‌هاي ديگري چون «جنگ براي سياره ميمون‌ها» و «طلوع سياره ميمون‌ها» هم بوده است و ابتدا كارش را به عنوان نويسنده و كمك كارگردان و بعد كارگردان فيلم شروع كرد. او سابقه كار براي تلويزيون هم دارد و براي نتفليكس و آمازون سريال تهيه كرده است.
بازگشايي «ديزني ورلد» در ميان بيم و اميدها 
مجموعه بزرگ تفريحي والت ديزني ورلد در حالي پس از چند ماه تعطيلي بازگشايي مي‌شود كه موج جديدي از موارد ابتلا به ويروس كرونا در ايالت فلوريدا گزارش شده است. به گزارش ايسنا و به نقل از گاردين، بخشي از پارك‌هاي موضوعي، هتل‌ها و ديگر تفرجگاه‌هاي واقع در والت ديزني ورلد در ايالت كاليفرنيا در حالي از روز ۱۱ جولاي بازگشايي شد كه اين مركز بزرگ تفريحي از واسط ماه مارس به دليل شيوع ويروس كرونا تعطيل شده بود و هزاران نفر از كاركنان اين مجموعه به مرخصي فرستاده شده بودند. آغاز به كار مجدد والت ديزني ورلد در حالي رقم خورده كه ايالت فلوريدا روز چهارشنبه هفته گذشته ركورد ۱۲۰ مرگ ناشي از ابتلا به ويروس كرونا را ثبت كرد و در كل امريكا نيز شيوع ويروس كرونا به بالاترين حد خود در چند مدت اخير رسيده و تاكنون ۱۳۲ هزار نفر(بيش از هر كشوري) در امريكا بر اثر ابتلا به بيماري كوويد۱۹ جان سپرده‌اند. در ايالت فلوريدا نيز تاكنون 4 هزار نفر به دليل ابتلا به ويروس كرونا درگذشته‌اند. برخلاف مسوولان ديزني‌لند در كاليفرنيا كه با توجه به افزايش موارد ابتلا به ويروس كرونا و مخالفت كاركنان آغاز به كار مجدد خود را به زماني ديگر موكول كرد مديران ديزني ورلد مصرانه بر تصميم خود بر بازگشايي اين مجموعه طبق برنامه پافشاري كرده‌اند. مجموعه بزرگ تفريحي ديزني ورلد فلوريدا با ظرفيت محدود، تمهيدات سختگيرانه فاصله‌گذاري اجتماعي و دستورنامه‌هاي بهداشتي بازگشايي شده و ۲۰ هزار نفر از كاركنان اين مجموعه كه به مرخصي فرستاده شده بودند نيز در فاز اول بازگشايي در حال بازگشت به كار هستند كه موجب اميدواري كاركنان شده است. از سوي ديگر مخالفت‌هايي نيز با بازگشايي ديزني ورلد مطرح شده و يك عريضه كه در فضاي مجازي منتشر شده و تاكنون ۲۰ امضا جمع‌آوري كرده از «ران دي سانتيس» فرماندار جمهوري‌خواه فلوريدا درخواست كرده‌اند تا بازگشايي ديزني ورلد را تا زمان رسيدن به شرايط مطلوب و كنترل شده شيوع ويروس كرونا به تعويق بيندازد.
تعويق  جشنواره  فيلم پالم اسپرينگز 
جشنواره بين‌المللي فيلم «پالم اسپرينگز» امريكا  از برگزاري سي و دومين دوره خود با حدود دو ماه تاخير خبر داد. به گزارش ايسنا و به نقل از ورايتي، برگزاركنندگان جشنواره فيلم «پالم اسپرينگز» اعلام كردند: سي و دومين دوره اين رويداد سينمايي تقريبا دو ماه به تعويق افتاده و از تاريخ ۲۸ فوريه تا ۸ مارس ۲۰۲۱(۱۰ تا ۱۸ اسفند) برگزار خواهد شد. اين جشنواره سينمايي كه قرار بود از تاريخ ۷ ژانويه ۲۰۲۱ برپا شود، اعلام كرده كه اين تغيير تاريخ برگزاري براي حصول اطمينان از سلامت و اميني مخاطبان، كاركنان و فيلمسازان ميهمان گرفته شده تا تجربه برگزاري جشنواره‌اي به ياد ماندني و لذت‌بخش را داشته باشيم.
 ضبط برنامه «عصر جديد» متوقف  شد
سازندگان و عوامل مسابقه «عصر جديد» با توجه به دستورالعمل وزارت بهداشت مبني بر استفاده اجباري از ماسك در تمام مكان‌هاي مسقف و عمومي، تصميم به توقف ضبط اين برنامه و تعطيلي موقت آن گرفتند. به گزارش خبرآنلاين، ضبط مسابقه استعداديابي «عصر جديد» از پنجشنبه (۱۹تير) متوقف و استوديوي اين برنامه تا اطلاع ثانوي تعطيل شده است. قسمت‌هاي اول و دوم از دور دوم اين رقابت، اوايل تير و پيش از دستورالعمل وزارت بهداشت مبني بر استفاده اجباري از ماسك در تمام مكان‌هاي مسقف و عمومي ضبط شده است كه شنبه و يكشنبه ۲۱ و ۲۲ تير روي آنتن شبكه 3 سيما مي‌رود. قسمت‌هاي سوم و چهارم از دور دوم هم با رعايت تمام موازين بهداشتي اعم از ضد عفوني كردن كامل لوكيشن، حفظ فاصله فيزيكي بين تماشاگران و استفاده همگان از ماسك در تمام ساعات حضور در استوديوي برنامه و هنگام ضبط توليد شده است كه هفته آينده پخش خواهد شد. بنا به اعلام روابط عمومي اين برنامه،بدين‌ترتيب از پنجشنبه ۱۹ تير تا اطلاع ثانوي، ضبط برنامه متوقف و استوديوي «عصر جديد» تعطيل شده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون