• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4692 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۴ تير

پيشخوان

نماينده كبودرآهنگ در مجلس براثر كرونا درگذشت

عيسي جعفري، نماينده بهار و كبودرآهنگ در مجلس شوراي اسلامي ديروز به‌دليل ابتلا به كرونا درگذشت. او سومين نماينده مجلس يازدهم است كه بر اثر مبتلا شدن به كوويد‌۱۹ جان خود را از دست داد. محمدحسين فرهنگي، سخنگوي هيات‌رييسه مجلس شوراي اسلامي با تاييد اين خبر به ايسنا گفت: «آقاي عيسي جعفري چندي پيش به ويروس كرونا مبتلا شده بود و براي مدتي در قرنطينه بود كه متاسفانه امروز (دوشنبه) بر اثر بيماري درگذشت.» عيسي جعفري ۵۹ ساله بود و در مجلس يازدهم از حوزه انتخابيه بهار و كبودرآهنگ در استان همدان به مجلس راه يافته بود. او سابقه نمايندگي در دوره هشتم مجلس را هم داشته است. او در دوره هشتم عضو كميسيون كشاورزي و در مقطعي سخنگوي اين كميسيون بود و در دوره يازدهم هم به عضويت كميسيون برنامه و بودجه درآمد.


كيفرخواست  شهيندخت مولاوردي  صادر شد

شهيندخت مولاوردي، معاون سابق رييس‌جمهوري در امور زنان و خانواده با شكايت دستگاه امنيتي و انتظامي كشور با 3 عنوان اتهامي در دادسراي فرهنگ و رسانه مجرم شناخته شد و كيفرخواست او صادر و جهت رسيدگي به دادگاه ارسال شد. به گزارش خبرگزاري فارس، مولاوردي با اتهامات فعاليت تبليغي عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي (ماده ۵۰۰)، تشويق به فساد و فحشا و فراهم نمودن موجبات آن (ماده ۶۳۹) و دراختيار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه‌بندي‌شده با هدف برهم‌زدن امنيت كشور (ماده ۵۰۵ قانون مجازات اسلامي) مجرم شناخته شده است. مجازات مرتكبين جرايم مندرج در مواد ۵۰۵ و ۶۳۹ قانون مجازات اسلامي تا ۱۰ سال حبس درنظر گرفته شده است.


ارجاع جسد قاضي منصوري  به دادگاهي در روماني

سخنگوي وزارت امور خارجه از ارجاع جسد قاضي منصوري به دادگاهي در روماني خبر داد. به گزارش ايسنا، سيدعباس موسوي در نشست خبري روز گذشته خود در مورد آخرين وضعيت پرونده قاضي منصوري گفت: «به‌رغم عدم همكاري‌هاي اوليه مقامات ذي‌ربط روماني در مورد اين پرونده، به تازگي مقامات ذي‌ربط در سفارت كشورمان در روماني، ديداري با مقامات پزشك قانوني اين كشور داشته‌اند و آنها اعلام كرده‌اند كه جسد متوفي با ذكر دلايل مرگ به دادگاهي در اين كشور ارجاع داده شده است.» 
او ادامه داد: «پس از بررسي اين دادگاه، اجازه داده خواهد شد كه جسد متوفي با وكالت خانواده‌اش و با كاهش محدوديت‌هاي پروازي در پي شيوع ويروس كرونا، طي پروازي به ايران منتقل شود.»


انتقاد منصوري از بحث رياست شعسا پيش از تعيين نوع سياست‌ورزي

آذر منصوري، عضو شوراي عالي اصلاح‌طلبان در انتقاد به گمانه‌زني‌ها بر سر رياست اين شورا، در حساب توييتري‌اش نوشت: «اينكه بدون مقدمه، قبل از گفت‌وگو و پاسخ به اين سوال كه شوراي عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان مي‌خواهد در ادامه فعاليت خود چگونه و به كدام نوع از سياست‌ورزي اصلاح‌طلبانه پاسخ بدهد، مطرح شود چه كسي رييس شورا باشد، نتيجه‌اي جز پديد آمدن شبهات و شكاف بين اصلاح‌طلبان به ‌دنبال نخواهد داشت.»


روايت محمود  صادقي از عملكرد صداوسيما  در دوران كرونا

محمود صادقي، نماينده مجلس دهم با انتقاد از عملكرد صداوسيما، نوشت: «سيماي ملي در روايت اخبار كرونا چه جهشي كرده است! از پخش رپرتاژ آگهي براي انكار كرونا در موسم انتخابات تا 
به تصوير كشيدن و نمايش جان كندن بيماران و دفن رقت‌انگيز جان‌باختگان بي‌توجه به حريم خصوصي آنان.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون