• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4692 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۴ تير

خبر

برگزاري اولين نمايشگاه خوشنويسي ميراث ماندگار 

نخستين نمايشگاه مجازي خوشنويسي ميراث ماندگار با هدف گردآوري آثار سفيران شايسته فرهنگ و هنر ايران از جمله استاد يدالله كابلي خوانساري، استاد اميراحمد فلسفي، استاد الهه خاتمي، استاد فرشته حسيني، استاد محمد حيدري و... چهارشنبه ۲۵ تير ماه ۱۳۹۹، راس ساعت ۲۲ به ‌شكل مجازي در اينستاگرام كميسيون ملي يونسكو به آدرس
 unesco.iran افتتاح مي‌شود. به گزارش روابط عمومي كميسيون ملي يونسكو- ايران، حجت‌الله ايوبي دبيركل كميسيون ملي يونسكو- ايران در پيامي به همين منظور تاكيد كرده است: روزگار بس دشواري است. ديدار و باهم بودن و يكديگر را نديدن، شده است پروتكل زندگي در اين روزها. هنر اما از جنس باهم بودن است و ديدن و ما در فصل غم‌انگيز از هم گريختن و فاصله‌ها، همچنان دست به دامان هنريم و هنرمندان. نوازندگان و خنياگران در همايش باشكوه ما آمدند و به‌ افتخار سربازان سلامت سازها كوك كردند و نغمه‌ها 
سر دادند. گرافيست‌هاي خلاق با طراحي‌هاي زيباي خود و بزرگان فرهنگ و ادب در برنامه‌هاي زنده كميسيون و سخنان نغز و پرمغزشان براي‌مان زيبايي و شور آفريدند و اينك با گشايش نگارخانه مجازي كميسيون ملي يونسكو- ايران، شما را به تماشا مي‌خوانيم و اين تماشا را آغاز مي‌كنيم با چهره‌هاي درخشاني از هنرمندان محبوب خوشنويس.


ابتلاي ۴۵۰ راننده تاكسي به كرونا

مديرعامل اتحاديه تاكسيراني‌هاي شهري كشور گفت: «تاكنون ۴۵۰ نفر از رانندگان تاكسي به ويروس كرونا مبتلا شده‌اند و از اين تعداد ۳۵ نفر فوت كرده‌اند.» مرتضي ضامني در گفت‌وگو با ايرنا افزود: «در پي تشديد كرونا، اجراي طرح الزام فاصله‌گذاري اجتماعي و سلامت محيط كار در ناوگان تاكسيراني شهري كشور براي رانندگان تاكسي و مسافران اجرا شد. با وجود اينكه رانندگان تاكسي در بيشتر موارد از ماسك و دستكش استفاده مي‌كنند، اما در صورتي‌كه از ماسك استفاده نكنند با آنها برخورد خواهد شد و توسط بازرسان تاكسيراني و كميته  انضباطي به اين تخلف رسيدگي مي‌شود. تاكيد بر اين است كه مسافران تاكسي نيز از ماسك استفاده كنند.»

۲۶ هزار فرزند تحت پوشش بهزيستي قرار دارند

رييس سازمان بهزيستي كشور گفت: «در مجموع ۲۶ هزار فرزند تحت پوشش بهزيستي قرار دارند كه ۱۶ هزار نفر از آنان به خانواده‌هاي جايگزين سپرده‌شده‌اند.» وحيد قبادي‌دانا افزود: «۱۰ هزار نفر از اين فرزندان نيز در ۳۳ شيرخوارگاه و ۵۵۰ مركز شبه‌خانواده هستند و در ۹ سال اخير ۱۰ هزار كودك به خانواده‌هاي داراي شرايط مناسب واگذار شده‌اند.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون