• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4697 -
  • ۱۳۹۹ دوشنبه ۳۰ تير

دنياي ورزش يك روز قبل

واليبال

شرايط واليبال ايران در روزهاي كرونايي

محمدرضا داورزني، رييس فدراسيون واليبال ايران گفت: «شرايط كرونا با توجه به موج ‌دوم ‌نگران‌كننده است و باشگاه‌ها هم نگران هزينه‌هايي هستند كه انجام مي‌دهند. پيكان و سايپا هم قراردادهاي خود با بازيكنان مدنظرشان را بسته‌اند، اما منتظر اين بودند كه ليگ تعيين تكليف شود. درخواست داشتند كه فدراسيون فرصت بيشتري به آنها بدهد كه ما هم با پيكان به جمع‌بندي رسيديم و با سايپا هم امروز كارها را نهايي مي‌كنيم.»داورزني در ادامه گفت: «تلاش ما اين است كه آن شور و هيجان مدنظر وارد واليبال و ليگ شود، چون توقف مسابقات به ضرر تيم ملي است. اگر مي‌خواهيم در المپيك موفق باشيم، بايد بازيكنان خود را در جريان ليگ قرار دهيم زيرا عدم برگزاري مسابقات به آماده سازي بازيكنان لطمه مي‌زند. اميدوار هستيم شرايط به نحوي باشد كه مسابقات شروع و بازيكنان آماده‌تر شوند.»

 

دووميداني

احسان حدادي و خار پاشنه

فدراسيون دووميداني و احسان حدادي ملي‌پوش دووميداني ايران از كميته ملي المپيك درخواست كرده بودند كه حدادي به آلمان اعزام شود تا خار پاشنه خود را در اين كشور جراحي كند.اين درخواست در جلسه روز گذشته (يكشنبه) هيات اجرايي كميته ملي المپيك مورد بررسي قرار گرفت و در نهايت اعضاي هيات اجرايي مخالفت خود را اعلام كردند.به اين ترتيب كميته ملي المپيك هزينه‌اي براي اعزام حدادي به آلمان پرداخت نمي‌كند.عمل خار پاشنه يك جراحي ساده است كه در ايران هم مي‌شود آن را انجام داد.

المپيك

مردم ژاپن عليه ورزش

بر اساس نتيجه نظرسنجي خبرگزاري كيودوي ژاپن، ۲۳/۹ درصد شهروندان ژاپن معتقدند المپيك ۲۰۲۰ طبق برنامه جديد تعيين‌ شده در توكيو برگزار خواهد شد. ضرورت لغو اين رقابت‌ها با توجه به شيوع ويروس كرونا با آراي ۳۳/۷ درصدي مردم ژاپن مواجه شد.۳۶/۴ درصد آراي باقي مانده نيز به تعليق دوباره المپيك و پارالمپيك توكيو در سال آينده اختصاص يافت.اين نظرسنجي در روزهاي ۱۷ تا ۱۹ جولاي از طريق تماس با تلفن همراه و ثابت شهروندان ژاپني به صورت تصادفي انجام شده است. البته در گزارش منتشر شده از سوي خبرگزاري كيودو اشاره‌اي به تعداد افراد شركت‌كننده در اين نظرسنجي نشد.پيش از اين يوشيرو موري، رييس كميته سازماندهي المپيك ۲۰۲۰ در توكيو گفته بود در صورت عدم مقابله كافي با شيوع ويروس كرونا اين رقابت‌ها بايد به صورت كامل لغو شوند.

 

فوتبال اروپا

زلاتان عصباني

ميلان در ادامه روند رو به رشدش شنبه ‌شب در سن سيرو توانست 5-1 بر بولونيا پيروز شود. با اين برد، ميلان به رتبه پنجم نزديك‌تر شد و تقريبا كسب سهميه ليگ اروپا را بايد براي اين تيم قطعي دانست، مگر اينكه در 4 بازي باقي مانده نتايج عجيب و غريبي به دست بيايد.دقيقه 61 بازي بود كه استفانو پيولي، سرمربي ميلان زلاتان را از زمين بيرون كشيد تا ليائوي برزيلي وارد ميدان شود. اين اتفاق به مذاق ستاره سوئدي خوش نيامد و او از پيولي توضيح خواست. زلاتان رو به مربي خود گفت كه دفعه بعد بازيكني ديگر را تعويض كند چون او مي‌خواهد در زمين بماند و گلزني كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون