• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4702 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۵ مرداد

خبرخوان

طرح جديد مجلس براي حمايت از خانوارهاي نيازمند

موسوي، نماينده ملكان در مجلس در خصوص كمك به خانوارهاي نيازمند گفت: بر اساس اين طرح ۵ دهك پايين جامعه كه در مضيقه و فشارند مورد حمايت قرار خواهند گرفت. در قالب اين طرح كالاهاي اساسي و ضروري يك خانواده شامل برنج، مرغ، گوشت، تخم‌مرغ و روغن را در نظر گرفته‌ايم. ضمن اينكه در تلاشيم تا اين خانواده‌ها دغدغه پرداخت قبوض آب، گاز و برق خود را هم نداشته باشند. او در ادامه گفت: تلاش كرديم از ظرفيت ستاد اجرايي فرمان امام و بنياد مستضعفان استفاده كنيم. اميدوارم با تصويب دوفوريتي اين طرح بتوانيم بخشي از مشكلات اقشار آسيب‌پذير جامعه را گره‌گشايي كنيم.

رشد ۲۳ درصدي ارزش معاملات بورس كالا در تيرماه

روابط عمومي بورس كالاي ايران گفت: تالارهاي مختلف بورس كالاي ايران در تيرماه شاهد معامله سه ميليون و ۱۶۹ هزار تن انواع كالا به ارزش بيش از ۲۳۲ هزار ميليارد ريال بودند كه نسبت به خردادماه به ترتيب رشد 8 و ۲۳ درصدي را در حجم و ارزش معاملات تجربه كردند.

متقاضيان مشاغل خانگي تا 50 ميليون تومان وام مي‌گيرند

بر اساس اعلام ستاد ساماندهي و حمايت از مشاغل خانگي كشور، ميزان وام براي متقاضيان مشاغل خانگي تا سقف ٥٠ ميليون تومان افزايش يافته است. ميزان وام مشاغل خانگي براي اشخاص حقيقي قبلا ٢٠ ميليون تومان بود كه تا سقف ۵۰ ميليون تومان افزايش يافته و براي فعاليت‌هاي گروهي و شبكه‌اي و پشتيباني نيز تا سقف ۲۰۰ ميليون تومان وام در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون