• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4706 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۹ مرداد

خبر

ظرفيت سرويس مدارس در سال تحصيلي آينده ۳ نفر است

«نور علي عباسپور» مديركل انجمن اوليا و مربيان وزارت آموزش و پرورش درباره بازگرداندن كرايه سرويس مدارس در سال تحصيلي 99-98 به والدين به دليل تعطيلي مدارس گفت: بازگرداندن كرايه سرويس‌ها به والدين را ابلاغ كرديم، اگر جايي اين مبلغ را برنگردانده باشند، تخلف كرده‌اند.
 مديركل انجمن اوليا و مربيان وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ايلنا درباره سازوكار سرويس مدارس در سال تحصيلي آينده كه قرار است از ۱۵ شهريور آغاز شود، گفت: شروع سال تحصيلي با چند سناريو همراه است، سناريوها به اين صورت است كه در مناطق قرمز، تلاش مي‌شود كه حضور را نداشته باشيم، ممكن است در برخي مناطق هم حضور دانش‌آموزان به صورت تلفيقي باشد، يعني دانش‌آموزان فقط در بعضي روزها به مدرسه بروند و اگر خانواده‌ها نياز به سرويس داشته باشند، قطعا سرويس ارايه مي‌شود.در مناطقي كه سفيد هست نيز شرايط مانند هميشه و عادي است و خانواده‌ها مي‌توانند سرويس درخواست كنند. عباسپور با بيان اينكه پروتكل‌هاي بهداشتي در سرويس مدارس مانند ساير سرويس‌هاي حمل و نقل است، گفت: همه برنامه‌هاي مدارس تابع اين سه سناريويي است كه عنوان شد. در واقع پروتكل‌هاي رسمي كه از سوي ستادملي مقابله با كرونا اعلام شده اين‌ها بوده است و تاكيد كرده‌اند كه اين كارها انجام شود. بنابراين شرايط سرويس مدارس هم مانند ساير سرويس‌هاي حمل ونقل اعلام شده كه با رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي و با حداكثر سه نفر ظرفيت باشد. وي تاكيد كرد: هر خودرو بايد فقط سه سرنشين داشته باشد، همچنين رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي و استفاده از ماسك ضرورت دارد. علاوه بر نكاتي كه در تجمعات گفته شده و بايد رعايت شود براي سرويس مدارس هم حائز اهميت است.

لغو طرح ترافيك نيازمند مصوبه ستادملي كروناست

افشين حبيب‌زاده رييس كميته عمران شوراي شهر اعلام كرد كه لغو اجراي طرح ترافيك در تهران بايد به تصويب شوراي عالي ترافيك و ستاد ملي كرونا برسد.
افشين حبيب‌زاده در گفت‌وگو با ايسنا، در خصوص چرايي عدم لغو اجراي طرح ترافيك در تهران در پي افزايش آمار كشته‌هاي كرونا ويروس گفت: به‌طور كلي تصميم‌گيري در مورد طرح ترافيك اعم از اجرا يا لغو آن نيازمند مصوبه شوراي عالي ترافيك است كه در اين شورا دستگاه‌هاي مختلف حضور دارند و نظرات كارشناسي خود را بيان مي‌كنند. در همين حال سردار حسين رحيمي نيز با بيان اينكه خط قرمز و اولويت پليس سلامت و ايمني مردم است، خاطرنشان كرد: در مورد طرح ترافيك هم ما نظرات رسمي خود را داده ايم و در نهايت هر تصميمي كه گرفته باشد ما پيروي خواهيم كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون