• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4711 -
  • ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۵ مرداد

خبر

حوادث آبان‌ماه ۹۸ محصول تصميم مجلس هفتم بود

نماينده مجلس دهم گفت: « من فكر مي‌كنم اين مجلس، محصول شرايطي است كه آبان ۹۸ بر كشور تحميل شد. مردم از گراني بنزين ناراحت بودند و فضاي امنيتي بر كشور حاكم شد. همين وقايع باعث سلب اعتماد مردم از نهاد انتخابات شد. اكنون هم افرادي كه در هيات‌رييسه اين مجلس نشسته‌اند، در بروز نااميدي نقشي اساسي دارند. اما جلوي ضرر را از هر جا بگيري، منفعت است.» به گزارش ايرنا، احمد مازني، نماينده مجلس دهم مي‌گويد: «مجلس هفتم با اقدامات نسنجيده‌اي مثل تثبيت اجباري قيمت‌ها، زيان‌هايي سنگين را متوجه جامعه كرد. به نوعي گراني بنزين در سال گذشته و حوادث آبان‌ماه نيز محصول همين تثبيت اجباري قيمت انرژي در كشور بود.» اين عضو فراكسيون اميد مجلس دهم درباره عملكرد دولت يازدهم و دوازدهم اظهار داشت: «فكر مي‌كنم آقاي روحاني و دولت ايشان در طول اين سال‌ها تلاش زيادي كردند اما اولويت‌هاي اجرايي كه در دولت‌هاي ۱۱ و ۱۲ مطرح بود با موانع داخلي و خارجي روبه‌رو شد. بخشي از موانع داخلي به خود دولتمردان برمي‌گردد و بخشي ديگر به مخالفان اين دولت. موانع خارجي هم كه روشن است.»

تقدير رييس سازمان اطلاعات سپاه از وزارت اطلاعات

 

رييس سازمان اطلاعات سپاه از اقدام مقتدرانه وزارت اطلاعات در دستگيري جمشيد شارمهد سركرده گروهك تروريستي تندر قدرداني كرد. به گزارش ايسنا و به نقل از سپاه‌نيوز، حسين طائب، رييس سازمان اطلاعات سپاه صبح روز (سه‌شنبه چهاردهم مرداد) در حاشيه نشست مسوولان اين سازمان از اقدام هوشمندانه و مقتدرانه وزارت اطلاعات در ضربه به انجمن موسوم به پادشاهي ايران و دستگيري سركرده گروهك تروريستي تندر تقدير و تشكر كرد و آن را نشانه اقتدار و صلابت جامعه اطلاعاتي جمهوري اسلامي ايران دانست. وي با اشاره به اهميت هماهنگي و هم‌افزايي جامعه اطلاعاتي در صيانت از امنيت پايدار كشور تاكيد كرد: تلاش همه ما ايجاد امنيت همه‌جانبه براي مردم و ايران عزيز است و همواره خداي بزرگ را شاكريم كه در اين راه مقدس، پاسداران و سربازان گمنام امام زمان (عج) را ياري كرده است.

وزارت اطلاعات شبكه اخلالگر بازار ارز را منهدم كرد

روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت اطلاعات در اطلاعيه‌اي از شناسايي و انهدام شبكه اخلالگر بازار ارز خبر داد. به گزارش ايسنا، روابط عمومي و اطلاع‌رساني وزارت اطلاعات اعلام كرد: با اقدامات اطلاعاتي و عملياتي سربازان گمنام امام زمان (عج)، شبكه متخلف ارزي كه با اغفال برخي افراد و سوءاستفاده از كارت‌هاي بازرگاني آنان، حدود يك ميليارد يورو ارز حاصل از صادرات مربوطه را در اختيار گرفته و در موارد غيرمجاز مصرف و منجر به اتلاف سرمايه ارزي كشور شده، شناسايي و با هماهنگي دستگاه قضايي، اعضاي اصلي شبكه و تعدادي از مرتبطان شبكه مذكور در استان خراسان رضوي بازداشت شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون