• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4715 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۱ مرداد

ويژه

هديه ويژه همراه اول به خبرنگاران

همراه اول به مناسبت «روز خبرنگار»، به‌صورت مجزا يك بسته اينترنت 200 گيگابايتي به اصحاب رسانه هديه مي‌دهد. اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران ضمن تبريك روز خبرنگار اعلام كرد: هر چند با تصميم مسوولان وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات توفيق تقديم هديه روز خبرنگار صرفا نصيب يكي از اپراتورهاي تلفن همراه شد؛ اما همراه اول درنظر دارد به مناسبت روز خبرنگار و بيست و ششمين سالروز عرضه اولين سيم‌كارت در ايران توسط اين اپراتور، همچون سال گذشته يك هديه ويژه اينترنتي مطابق با ليست قبلي مورد تاييد معاونت مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به اصحاب رسانه هديه دهد. شركت ارتباطات سيار ايران، امسال نيز براي تكريم قشر زحمتكش و كوشاي خبرنگار، بسته اينترنت ويژه يك‌ساله با حجم 200 گيگابايت درنظر گرفته است. بسته مذكور براي كليه شماره‌هاي خبرنگاراني كه سال گذشته بسته اينترنتي را دريافت كرده‌اند، حداكثر ظرف مدت ۷۲ ساعت آتي فعال مي‌شود. همراه اول پيشاپيش از كليه خبرنگاراني كه دسترسي به شماره ايشان براي اين اپراتور مقدور نبوده عذرخواهي كرده است. همراه اول به عنوان اولين و بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه كشور با واگذاري بيش از 92 ميليون سيم‌كارت در كشور، بالاترين سهم بازار را دراختيار دارد و سرويس‌هاي آن در تمامي شهرها و روستاهاي كشور با 96.9درصد پوشش جمعيتي برقرار است. جديدترين گزارش سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي حاكي از آن است كه همراه اول با دراختيار داشتن بيش از 35.6 ميليون مشترك نسل 3 و 4، بيشترين تعداد مشتركان اينترنت پهن باند سيار را در بين اپراتورهاي تلفن همراه كشور دراختيار دارد.

۸۰ دستگاه اتوبوس‌ جديد وارد ناوگان اتوبوسراني اصفهان شد

وزير راه: شهرداري اصفهان در شرايط سخت اقتصادي 80 اتوبوس را خريداري كرد. در ادامه برنامه‌‌هاي هفتگي افتتاحيه پروژه‌‌هاي خدماتي و عمراني شهرداري اصفهان همزمان با عيد سعيد غدير از ۸۰ دستگاه اتوبوس اسكانيا ۱۲ متري يورو ۴ با حضور وزير راه و شهرسازي، شهردار اصفهان، اعضاي شوراي شهر و مديران شهري اصفهان رونمايي شد. به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌اي شهرداري اصفهان، در مرحله نخست ۸۰ دستگاه از اين اتوبوس‌‌ها به ارزش 2250 ميليارد ريال وارد ناوگان اتوبوسراني اصفهان شد و در آينده نزديك ۲۰ دستگاه اتوبوس باقيمانده نيز به اين ناوگان اضافه خواهد شد. «جك مكانيكي رمپ معلولان» براي استفاده افراد داراي معلوليت، سيستم ايمني و سرمايشي مطلوب و متناسب با استانداردها، استاندارد يورو چهار و فيلتر DPF براي كاهش آلودگي ناشي از مصرف سوخت از مهم‌ترين ويژگي‌هاي اين اتوبوس‌‌هاي جديد است. امروز همزمان با ورود ۸۰ دستگاه اتوبوس جديد به ناوگان حمل و نقل شهري، پارك‌سوار صفه نيز كه در ورودي جنوب اصفهان در منطقه شش و در جوار ترمينال صفه احداث شده، با حضور وزير راه و شهرسازي افتتاح شد.

واكنش ايران‌خودرو به انتشار تصاويري از پاركينگ اين شركت

مديرعامل گروه صنعتي ايران‌خودرو، گفت: با حمايت وزارت صمت، گمرك و همكاري زنجيره تامين در هفته آينده همزمان با تعطيلات تابستاني اين خودروساز، تكميل و تجاري‌سازي 35 هزار دستگاه از خودرو‌هاي داراي كسري در دستور كار قرار دارد. فرشاد مقيمي با رد شائبه احتكار خودرو در پاركينگ اين خودروساز گفت: طي دو سال گذشته برخي افراد به ويژه در فضاي مجازي احتكار خودرو توسط خودروساز را طرح كرده‌اند كه اين موضوع صحت ندارد. او با اشاره به تحريم‌هاي صنعت خودرو، تصريح كرد: دو سالي كه تحريم‌هاي ظالمانه عليه صنعت خودرو اعمال شده، براي جلوگيري از هدر رفت ظرفيت‌هاي توليد و توان نيروي انساني، با وجود كسري برخي قطعات، توليدرا متوقف نكرده‌ايم. برخي قطعات‌‌ ‌هاي تك و الكترونيكي به دليل مشكلات ارزي با تاخير از گمرك ترخيص شد و در اين مقطع براي استفاده حداكثري از ظرفيت‌هاي توليد و زمان، ناچاريم خودروها را با وجود كسري قطعات توليد كنيم. مديرعامل گروه صنعتي ايران‌خودرو با بيان اينكه اين خودروها پس از روند مراحل توليد به كف كارخانه منتقل مي‌شوند و پس از ترخيص قطعات موردنياز، در اولين فرصت تكميل و به مشتريان تحويل داده مي‌شود، خاطرنشان كرد: اين اقدام موجب مي‌شود تا سرعت تجاري‌سازي و تكميل خودروها نيز افزايش يافته و متعاقب آن تيراژ توليد حفظ شده و تعهدات‌مان در قبال مشتريان هر چه بهتر و سريع‌تر محقق شود، زيرا اگر توليد خودرو تا زمان تامين قطعات متوقف شود، روند توليد محصولات به شكل قابل‌توجهي كاهش مي‌يابد. او تاكيد كرد: اگر خودرويي با تاخير به دست مشتريان برسد، خودروساز بابت تاخير در تحقق معوقات خود، جريمه تاخير نيز مي‌پردازد، بنابراين زيان نگهداري خودرو در وهله اول متوجه خودروساز است.

بهره‌برداري باشگاه مشتريان تامين اجتماعي

با همكاري بين بخشي و در راستاي حمايت معيشتي از مستمري‌بگيران معزز سازمان تامين اجتماعي، باشگاه مشتريان سازمان تامين اجتماعي در سراسر كشور راه‌اندازي و به بهره‌برداري رسيد. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، تمامي مستمري‌بگيران سازمان تامين اجتماعي در سراسر كشور مي‌توانند براي عضويت و بهره‌مندي از امتيازات اين باشگاه با ورود به سايت باشگاه مشتريان سازمان تامين اجتماعي به نشاني club.tamin.ir نسبت به ثبت‌نام رايگان و اينترنتي در سامانه اقدام كرده و از خدمات اين باشگاه بهره‌مند شوند. در همين راستا، بازنشستگان و مستمري‌بگيران سازمان تامين اجتماعي مي‌توانند از فروشگاه‌هاي طرف قرارداد با باشگاه مشتريان سازمان تامين اجتماعي در سراسر كشور كالاهاي مورد نياز خود را به صورت اقساطي و بدون سود دريافت كنند و بانك رفاه كارگران اقساط مربوطه را از حقوق بازنشستگان كسر و به حساب فروشگاه‌هاي مربوطه واريز مي‌كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون