• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4733 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۳ شهريور

رونمايي از شعب مجازي بانك صادرات با حضور وزير اقتصاد

شعب مجازي بانك صادرات ايران با عنوان «شمس» ١٥شهريور همزمان با شصت‌ونهمين سال آغاز فعاليت اين بانك، راه‌اندازي و امكان ارايه 4 خدمت جديد بانكي به مشتريان فراهم مي‌شود.  به گزارش روابط ‌عمومي بانك صادرات ايران، سامانه شمس با مزيت كاربري آسان با سرعت و امنيت بالا، خدمات نوين بانكداري الكترونيكي را به مشتريان از طريق اينترنت و به صورت شبانه‌روزي فراهم مي‌كند و ضمن صرفه‌جويي در هزينه‌ها و رفت‌وآمد آسودگي خاطر را براي مشتريان به همراه خواهد داشت. سامانه پيشخوان مجازي خدمات الكترونيكي بانك صادرات ايران با ارايه خدمات پركاربرد بانكي راه‌اندازي شده كه اين خدمات به صورت غيرحضوري به مشتريان ارايه مي‌شود. «درخواست اينترنتي تسهيلات و تعهدات» «افتتاح حساب»، «دريافت دسته‌ چك»، «رفع سوءاثر از چك برگشتي»، «فعال‌سازي خدمات بانكداري الكترونيكي»، «دريافت صورتحساب اينترنتي» و «ثبت‌نام در سامانه درخواست تعويق اقساط تسهيلات» از جمله خدماتي هستند كه از طريق اين سامانه در اختيار مشتريان قرار مي‌گيرد.  مشتريان براي ورود به اين سامانه مي‌توانند از طريق نشاني اينترنتيhttps://shams.bsi.ir به سامانه شمس(شعبه مجازي سپهر) متصل شده و خدمات بانكي خود را به صورت مجازي و با امنيت و آسودگي خاطر دريافت كنند. همچنين در مراسمي كه به منظور آغاز شصت و نهمين سال فعاليت بانك صادرات ايران برگزار مي‌شود از 4 طرح نوين اعتباري در بانك صادرات ايران رونمايي خواهد شد. طرح طراوت «مسكن» از جمله اين طرح‌هاست كه با هدف تسهيل و كاهش هزينه ساخت واحدهاي مسكوني از طريق گشايش اعتبارات اسنادي ريالي و امكان خريد اقساطي مصالح ساختماني براي سازندگان كمتر از ٢٠ واحد، رونمايي خواهد شد. طرح طراوت توسعه نيز از ديگر محصولات نوين بانكي است كه با استفاده  از اعتبارات اسنادي ريالي مدت‌دار ١٢ تا ١٨ ماهه براي كمك به ايجاد و اجراي طرح‌هاي توسعه‌اي واحدهاي توليدي و شركت‌ها از طريق نوسازي و جايگزيني ماشين‌آلات و تاسيسات عرضه مي‌شود.
طرح «تسهيلات بدون واريز قسط» طرح جديد ديگر بانك صادرات ايران است كه براساس آن، دارندگان و افتتاح‌كنندگان سپرده ‌بلندمدت نزد شعب اين بانك مي‌توانند از تسهيلات بدون واريز اقساط در قالب مرابحه خرد به ميزان حداكثر ٥٠ درصد موجودي و تا سقف دوميليارد ريال استفاده كنند. اين تسهيلات بدون ضامن و ظرف مدت ٤٨ ساعت قابل پرداخت است.
طرح «اعتبار در حساب جاري» چهارمين طرح نوين بانك صادرات ايران است كه در آستانه ورود به شصت و‌نهمين سال فعاليت از آن رونمايي خواهد شد. براساس اين طرح كه براي تامين نيازهاي مالي كوتاه‌مدت مشتريان در صورت كافي نبودن موجودي حساب به منظور پرداخت وجه چك‌هاي صادره كاربرد دارد، توليدكنندگان و فروشندگان چنانچه كالا يا مواد اوليه را به صورت نسيه بفروشند  و چك‌هاي حاصل از فروش را نزد شعب اين بانك توديع كنند، در صورتي‌كه در سررسيد چك‌هاي صادره خود حساب آنها موجودي نداشته باشد از محل خريد دين و تنزيل چك‌هاي واگذاري آنها تامين اعتبار انجام و وجه چك آنها تامين مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها