• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4736 -
  • ۱۳۹۹ دوشنبه ۱۷ شهريور

ويژه

شناسايي بيش از 180 مورد انشعاب آب غيرمجاز در شهرستان اصفهان

مديرعامل شركت آبفا استان اصفهان اعلام كرد: در سال جاري بيش از 180 مورد انشعاب آب غيرمجاز در منطقه مركزي شهرستان اصفهان كشف شد كه 100مورد آن در روزهاي اخير شناسايي شده است.  هاشم اميني تصريح كرد: از 80 فقره كشف انشعاب آب غيرمجاز در منطقه برآان و كراج بيش از 50 مورد آن داراي كاربري باغ ويلا بوده و اين در حالي است كه حداقل وسعت يك باغ ويلا هزار مترمربع است و طبق بررسي‌هاي صورت گرفته حداقل آب مصرفي در يك باغ ويلا با اين وسعت، 60 مترمكعب آب در ماه است. لازم به توضيح است كه با ساماندهي اين نوع انشعابات غيرمجاز، از حدود 3 هزار مترمكعب آب بدون درآمد در ماه در اين منطقه جلوگيري به عمل آمد.


رونمايي از «بسته اعتباري فرصت ناب تعاون» در بانك توسعه تعاون

همزمان با فرارسيدن هفته تعاون، بانك توسعه تعاون از اعطاي تسهيلات ويژه 100 ميليارد ريالي به تعاونگران و فعالين اقتصادي با تنفس 4 ماهه در بازپرداخت خبر داد.
بانك توسعه تعاون در راستاي تحقق شعار «جهش توليد»، همزمان با گرامي‌داشت هفته تعاون به عنوان تنها بانك تخصصي در اين بخش از «بسته اعتباري فرصت ناب تعاون» رونمايي كرد.
تسهيلات موضوع «بسته اعتباري فرصت ناب تعاون» كه با اولويت حمايت از شركت‌هاي تعاوني مورد تصويب هيات مديره بانك توسعه تعاون قرار گرفته حداكثر تا 100 ميليارد ريال و فرصت ويژه 4 ماهه تنفس در بازپرداخت طراحي شده كه بر اساس هدف‌گذاري پرداخت تسهيلات موثر از سوي اين بانك به بخش‌هاي مختلف تعاون اعم از توليدي و خدماتي و نيز اصناف و بنگاه‌هاي اقتصادي خارج از بخش تعاون با اولويت اشتغالزايي در اقتصاد ملي پرداخت خواهد شد. موضوع تسهيلات فوق به منظور رونق بخشي به توليد و فضاي كسب و كار، تامين سرمايه در گردش مورد نياز بابت تامين مواد اوليه و حمايت از نيروي كار شاغل در بخش‌هاي متقاضي دريافت تسهيلات است.
بر اساس اين طرح، مبلغ تسهيلات مطابق با نيازسنجي بنگاه اقتصادي متقاضي و بر اساس صورت‌هاي مالي و كيفيت فعاليت و چرخش مالي درخواست‌كننده تسهيلات، حداكثر تا سقف 100 ميليارد ريال به ازاي شركت‌هاي تعاوني و حداكثر تا سقف 40 ميليارد ريال بابت شركت‌هاي خارج از تعاون، همچنين حداكثر تا سقف 20 ميليارد ريال بابت اشخاص حقيقي بخش تعاون و تا سقف 10 ميليارد ريال بابت ساير فعالين اقتصادي بر اساس چارچوب ضوابط و مقررات اعتباري بانك پرداخت مي‌گردد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون