• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4740 -
  • ۱۳۹۹ شنبه ۲۲ شهريور

بانك‌ پاسارگاد براي دانش‌آموزان روستاي كشكك مدرسه ساخت

بانك‌ پاسارگاد در راستاي ايفاي مسووليت‌هاي اجتماعي خود، براي دانش‌آموزان روستاي كشكك در شهرستان اليگودرز يك باب مدرسه ساخت.
به گزارش «اعتماد»، مدرسه حضرت نوح (ع) در روستاي كشكك، با زيربنايي حدود 250 متر مربع و محوطه‌ا‌ي با مساحت 250 مترمربع، در 3 كلاس درس، توسط بانك‌ پاسارگاد احداث و به بهره‌برداري رسيد. 
براساس اين خبر، بانك‌ پاسارگاد عمليات احداث 20 مدرسه در مناطق سيل‌زده را آغاز كرد كه از اين تعداد 13 مدرسه در استان لرستان، 4 مدرسه در استان خوزستان و 3 مدرسه در استان گلستان ساخته شده يا در حال ساخت هستند. علاوه بر اين، بانك ‌پاسارگاد 6 مدرسه و 16 كتابخانه نيز در مناطق زلزله‌زده يا كمتر توسعه‌يافته ساخته است.
گفتني است توجه بانك ‌پاسارگاد به ايفاي مسووليت‌هاي اجتماعي باعث شده اين بانك علاوه بر ساخت مدارس و كتابخانه در نقاط مختلف كشور، در بخش‌هاي فرهنگي، هنري، سلامت و... نيز اقدامات موثري انجام دهد. تعهد براي ساخت 7 هزار تخت بيمارستاني در كشور كه فاز اول آن در قم در حال پيگيري است، ارايه كمك‌هاي قابل‌توجه براي رفع كمبود ماسك و لباس‌هاي مخصوص كادر پزشكي و درماني به دانشگاه‌هاي علوم پزشكي سراسر كشور، اعلام آمادگي براي حمايت از توليد واكسن كرونا در كشور، حمايت از نفرات برتر آزمون سراسري تا هر مقطعي كه در داخل كشور ادامه‌ تحصيل دهند، حمايت از چاپ كتاب‌هاي نفيسي همچون مصحف شريف طباخ، شاهنامه شاه‌طهماسبي، تاريخ جامع ايران، رنج و رنگ و...، همچنين حمايت از هنرهاي تجسمي كشور از ديگر اقدامات اين بانك در راستاي ايفاي مسووليت‌هاي اجتماعي است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون