• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4752 -
  • ۱۳۹۹ شنبه ۵ مهر

ويژه

افتتاح مدرسه شهداي بانك رفاه كارگران در سيستان و بلوچستان

مدرسه دخترانه 6 كلاسه شهداي بانك رفاه كارگران در روستاي مرزي سنجراني شهرستان هيرمند استان سيستان و بلوچستان افتتاح شد. به گزارش روابط عمومي بانك رفاه كارگران، در مراسمي كه با حضور جمعي از مديران اين بانك و مسوولان عالي و اجرايي استان و شهرستان هيرمند برگزار شد، نادعلي مدير امور ناحيه دو اين بانك طي سخناني اظهار داشت: بانك رفاه كارگران هم‌راستا با ايفاي وظايف ذاتي خود در حوزه خدمات‌دهي مالي و اعتباري، تعهدات اجتماعي و اقدامات عام‌المنفعه خود را پرتوان و مضاعف انجام مي‌دهد كه در قالب احداث و تجهيز مدارس در سراسر كشور به ويژه مناطق محروم و كم‌برخوردار، مشاركت در احداث و تجهيز بيمارستان‌هاي مناطق مختلف كشور و كمك به اشتغال، توسعه و محروميت‌زدايي خود را نمايان ساخته است.


تمركز ذوب‌آهن تامين ريل داخل كشور است

معاون بهره‌برداري شركت ذوب‌آهن اصفهان با بيان اينكه سياست موجود وزارت صمت، جلوگيري از واردات ريل مترو و راه‌آهن به كشور است، گفت: ذوب‌آهن اصفهان با توجه به نياز داخل امسال تمركزي بر صادرات ريل نخواهد داشت، اما از نظر كيفيت ريل توليدي مطابق استانداردهاي جهاني، هيچ محدوديتي ندارد. مهرداد تولاييان در خصوص آخرين وضعيت توليد ريل اين شركت و دريافت گواهينامه استاندارد ملي ايران براي توليد آن، اظهار كرد: در حال حاضر ريل ذوب‌آهن مطابق با استاندارد روز دنيا توليد مي‌شود ضمن اينكه اين شركت موفق شد گواهينامه استاندارد ملي براي ريل خود را دريافت كند. وي با تاكيد بر اينكه از نظر كيفيت امكان صادرات محصول ريل ذوب‌آهن وجود دارد، گفت: با توجه به نيازهاي داخل كشور و قراردادهاي موجود ذوب‌آهن براي تحويل ريل، اين شركت در سال جاري برنامه‌اي براي صادرات ريل خود ندارد و با توجه به تعهدات موجود اولويت ذوب‌آهن تامين نياز داخل است، تا وزارت راه و شهرسازي ناچار به واردات ريل نشود.
معاون بهره‌برداري ذوب‌آهن اصفهان با بيان اينكه حتي تا نيمه نخست سال آينده نيز تعهد تحويل ريل براي ۶ محور مهم كشور در دستور كار ذوب‌آهن قرار دارد، اظهار كرد: با توجه به سياست وزارت راه و شهرسازي بر توسعه حمل‌ونقل ريلي، شركت ذوب‌آهن در حال حاضر با توجه به نيازهاي موجود كشور مي‌تواند ۱۰۰ درصد نيازهاي ريلي داخل را تامين كند و در اين خصوص با وزارت راه و شهرسازي در تعامل و هماهنگي كامل قرار دارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون