• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4759 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۳ مهر

افزايش ساعت كاري معلمان در دوران كرونا

معاون آموزش ابتدايي وزارت آموزش و پرورش با اشاره به افزايش ساعت كاري معلمان در دوران كرونا گفت: واقعيت اين است كه بسياري از معلمان باتوجه به شرايط خاصي كه وجود دارد، ايثارگرانه وقت خيلي زيادي صرف مي‌كنند كه از اين جهت ممنون آنها هستيم.
رضوان حكيم‌زاده، معاون آموزش ابتدايي آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ايلنا، درباره اقدامات صورت‌گرفته از سوي معلمان در زمان شيوع كرونا و ادامه روند آموزش كشور گفت: درخصوص تداوم جريان آموزش، معلمان نقش بسيار مهمي داشتند. علاوه بر اينكه هماهنگي‌هاي لازم را با خانواده‌ها انجام مي‌دهند، باتوجه به شرايط فعلي سعي كردند هيچ دانش‌آموزي بدون برنامه آموزشي نباشد.
او با بيان اينكه معلمان براي دانش‌آموزاني كه در كلاس درس حاضر شده‌اند، برنامه‌هاي مدون دارند، گفت: معلمان علاوه بر اين در شبكه شاد و فضاي مجازي فعاليت‌هاي‌شان را براي آن دسته از دانش‌آموزاني كه به هر دليلي در كلاس‌ها حضور ندارند، پيگيري خواهند كرد. حكيم‌زاده خاطرنشان كرد: توصيه اكيد ما به خانواده‌ها اين است كه همراهي و همكاري بيشتري با معلمان داشته باشند تا با كمك هم بتوانند شرايط بهتري را براي يادگيري دانش‌آموزان فراهم كنند. معلمان تلاش دارند در اين برهه، هم از ظرفيت فضاي مجازي و هم از ظرفيت آموزش حضوري همزمان استفاده كنند.
حكيم‌زاده در واكنش به اينكه ظاهرا ساعت كار معلمان با آموزش مجازي بيشتر شده و بعضا تا شب پاسخگوي دانش‌آموزان هستند، گفت: توصيه ما اين است كه معلمان برنامه را تنظيم كنند و دانش‌آموزان و خانواده‌ها هم مطابق برنامه منظم با معلمان تعامل داشته باشند؛ يعني اگر معلم برنامه مشخص خود را اعلام كند كه چه ساعت‌هايي در شاد و چه ساعت‌هايي به صورت حضوري هست، اين توقع ايجاد نخواهد شد كه در ساعت‌هاي متمادي و هر زمان كه دانش‌آموز اراده كند، معلم در خدمتش باشد.
معاون آموزش ابتدايي وزارت آموزش و پرورش گفت: واقعيت اين است كه بسياري از معلمان باتوجه به شرايط خاصي كه وجود دارد، ايثارگرانه وقت خيلي زيادي صرف مي‌كنند كه از اين جهت ممنون آنها هستيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون