• ۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4765 -
  • ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۱ مهر

جهان كتاب

شماره جديد مجله ادبي جهان كتاب ويژه تابستان ۹۹ منتشر شده و روي پيشخوان مطبوعات آمد. شماره جديد مجله ادبي جهان كتاب كه دربرگيرنده شماره‌هاي ۳۷۴ تا ۳۷۶ (تير - شهريور) اين ‌نشريه است، به‌تازگي منتشر شده و روي پيشخوان مطبوعات آمده است. 
اين ‌شماره جهان كتاب، خلاف شماره‌هاي پيشين، با مطلبي از مجموعه «نامه‌هاي پراگ» نوشته پرويز دوايي شروع نمي‌شود و سرمقاله «كرونا: تاج خار طبيعت بر سر آدم خودبين» نوشته فرخ اميريار را در ابتداي خود دارد. پس از آن هم ترجمه داستان «اين اتاق نشيمن من است» نوشته تام مك آفي آمده است. داستان مذكور در جُنگ داستان‌هاي كوتاه در سال ۱۹۶۶ منتشر شده و ترجمه‌اش به عهده جهانگير افشاري است. 
«چند شعر از اتيكاس فينچ» و «حسن عاليزاده و پيشنهادهايش در ديدن و سرودن» دو مطلبي هستند كه پيش از بخش «هزار و يك داستان» چاپ شده‌اند. بخش هزار و يك داستان به قلم زري نعيمي در معرفي و بررسي آثار جديد ادبيات داستاني كشور نوشته مي‌شود و در اين ‌شماره كتاب‌هاي «آخرين روزهاي سال»، «اسب‌ها هنوز در من شيهه مي‌كشند!»، «چيدن يال اسب وحشي»، «خون‌خواهي»، «شب به خرس»، «هشت و سه‌دهم ثانيه» و «يك روز از تمام زندگي»، در آن معرفي شده‌اند.  معرفي كوتاه و تازه‌هاي بازار كتاب هم دو بخش هميشگي ديگري هستند كه در ادامه و پس از هزار و يك داستان در اين‌ مجله چاپ شده‌اند. پايان‌بخش مطالب اين‌ شماره جهان كتاب، «درگذشتگان» است. 
اين ‌نشريه با ۹۰ صفحه و قيمت ۳۰ هزار تومان روي پيشخوان مطبوعات آمده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون