• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4771 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۹ مهر

مجلس انقلابي ...

علي بختيار

در اين شرايط سخت تحريمي و كرونايي، رييس‌جمهور به‌شدت مورد فحاشي و توهين و حتي تهديد قرار مي‌گيرد آن هم از سوي نمايندگاني كه با شعار انقلابي‌گري به ميدان آمده‌اند و بايد به فكر معيشت و رفع مشكلات عديده مردم باشند! ولي گويا رويا و اهداف مهم‌تري دارند! چندين ماه از آغاز مجلس يازدهم گذشته است و به جاي وضع قوانين مهم و حياتي، شاهد افزايش تنش‌ها و اختلافات و تحركات تبليغاتي و انتخاباتي هستيم تا انجام وظايف شرعي و قانوني. گويا براي برخي از نمايندگان رقابت انتخاباتي از حالا شروع شده و بايد به هر قيمتي كه شده، برنده اين مسابقه از پيش باخته باشند. از مدت‌ها قبل مشخص بود كه به دليل عدم استقبال مردم از انتخابات، شاهد مجلسي قوي و حامي مردم نخواهيم بود و شعارزدگي با نگاهي به انتخابات رياست‌جمهوري سرلوحه مجلسيان قرارمي‌گيرد ولي فحاشي و توهين و تهديد فراتر از چيزي بود كه كمتر كسي توقع آن را داشته باشد و بوي كينه‌توزي و انتقام از رأي مردم را مي‌دهد. نمي‌دانيم هيات‌رييسه و هيات نظارت بر رفتار نمايندگان كي و كجا بايد واكنش مناسب نشان دهند. متاسفانه هنوز شاهد برنامه يا عملي از سوي مجلس كه به سود مردم و كشور باشد، نبوده‌ايم و حاشيه بر متن غلبه داشته است. آنهايي كه رييس‌جمهور را متهم به كم‌كاري و بي‌برنامگي مي‌كنند، خود نيز همين مشكل را دارند و نبايد براي سرپوش گذاشتن بر ضعف‌هاي خود، آب را گل‌آلود كنند.
براي مجلسي كه عنوان انقلابي را يدك مي‌كشد، ذكر اين نكته لازم است كه تمامي اقدامات و فعاليت‌هاي نمايندگي در قالب قانون پيش‌بيني شده است و هر اقدامي خارج از آن زيبنده و در شأن نمايندگان مردم نيست و در دادگاه عقلانيت و منطق شديدا مذموم و محكوم است.
در آخر ضمن دعوت از مسوولان براي سعه صدر و تمركز بر خدمت به مردم و پرهيز از سياست‌زدگي و بازي‌هاي جناحي، براي خدمتگزاران واقعي نظام و انقلاب آرزوي توفيق روزافزون مي‌نمايم و از بزرگان و عُقلاي جناح‌ها درخواست دارم براي نجات كشور از اين شرايط به ميدان بيايند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون