• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4775 -
  • ۱۳۹۹ سه شنبه ۶ آبان

ويژه

«آبادان يازده۶۰» با حمايت همراه اول به اكران آنلاين مي‌آيد

فيلم سينمايي «آبادان يازده ۶۰» با حمايت همراه اول و به كارگرداني مهرداد خوشبخت و تهيه‌كنندگي حسن كلامي پس از نمايش در سينماهاي كشور، اكران آنلاين مي‌شود.  به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، اكران آنلاين اين فيلم از طريق سايت «فيلمگردي» و ديگر پلتفرم‌هاي اينترنتي از هفته جاري انجام مي‌شود.  همراه اول در راستاي مسووليت اجتماعي و توجه ويژه به ماموريت سازماني خود براي ارايه خدمات غيرحضوري و ديجيتال از اين فيلم سينمايي حمايت مالي كرده است. عليرضا كمالي، حسن معجوني، ويدا جوان، شبنم گودرزي، حميدرضا محمدي و نادر سليماني در «آبادان يازده ۶۰» ايفاي نقش مي‌كنند. تازه‌ترين محصول سازمان هنري رسانه‌اي اوج، روايتي متفاوت از غيرتِ مردم آبادان در شكست حصر اين شهر در ابتداي جنگ با عراق است.

مديرعامل شركت توزيع برق مازندران:

دعوت از مشتركان مازندراني در بهره‌مندي از طرح‌هاي تشويقي «برق اميد»

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق مازندران از مشتركان برق خواست تا با رعايت الگوي مصرف از تخفيفات طرح‌هاي تشويقي برق اميد بهره‌مند شوند. فرامرز سپري مديرعامل شركت توزيع نيروي برق مازندران بعدازظهر ديروز در جمع مديران ستادي شركت توزيع برق مازندران اظهار كرد: در اين طرح مشتركاني كه كمتر از الگوي تعيين‌شده در هر ماه برق مصرف كنند، در دسته مشتركان كم‌مصرف قرار گرفته و قبض برق آنها از اين ماه تخفيف صد درصدي مي‌شود.  وي افزود: اعتقاد داريم اصلاح مصرف بايد از واحد خانواده آغاز شود كه تاثير خود را بر ساير بخش‌هاي مصرف نيز خواهد گذاشت و بايد توجه كنيم اگر مسائل و ملاحظات آن به خوبي ديده نشود، اصلاح مصرف در ساير بخش‌ها نيز با صعوبت رو به رو خواهد شد.

رتبه‌بندي اپراتورهاي تلفن همراه در 3 ماهه دوم سال 99 اعلام شد 

طبق آخرين آمار ارايه‌شده توسط سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، بيشترين رشد سهم بازار اپراتورهاي تلفن همراه تا پايان شهريور ماه سال جاري به نسبت خرداد ماه، با 0.18 درصد رشد متعلق به «همراه اول» و بعد از آن «ايرانسل» با رشد 0.06 درصدي بوده است؛ رايتل نيز با ريزش 0.24 درصدي مواجه شده است. سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي به عنوان بازوي سياستگذار و ناظر وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در حوزه ICT، در پايان هر فصل گزارشي از وضعيت بازار رقابتي اپراتورها به عنوان پيشران توسعه‌بخش ارتباطات ارايه مي‌دهد كه در جديدترين گزارش خود مربوط به سه ماهه دوم سال جاري از رشد 0.18 درصدي همراه اول در سهم بازار به نسبت سه ماهه اول و همچنين رشد 0.06 درصدي ايرانسل در اين بازه زماني خبر داده  است.
گزارش جديد (سه ماهه دوم 99) رگولاتوري ارتباطات نشان مي‌دهد كه سهم بازار همراه اول، ايرانسل و رايتل به ترتيب به 53.90، 42.77 و 3.33 درصد رسيده است. گزارش قبلي (سه ماهه اول 99) اين سازمان نشان مي‌دهد كه سهم بازار «همراه اول» 53.72 درصد، «ايرانسل» 42.71 درصد و «رايتل» 3.57 درصد بوده است. بنابراين اگر بخواهيم نگاهي كلي به وضعيت «سهم بازار» اپراتورهاي تلفن همراه تنها در شش ماهه نخست سال 1399 بيندازيم، كافي است به مقايسه وضعيت سهم بازار آنها در شهريور 99 با اسفند 98 بپردازيم. سهم بازار اپراتورهاي تلفن همراه در سه ماهه چهارم 98 رگولاتوري به ترتيب براي همراه اول، ايرانسل و رايتل به ميزان 53.14، 43.45 و 3.39 درصد بوده است. بنابراين مي‌توان نتيجه گرفت «همراه اول» در سال 99 با رشد 0.76 درصدي و در مقابل، «ايرانسل» و «رايتل» به ترتيب با ريزش 0.68 و 0.07 درصدي مواجه بوده‌اند. با مقايسه آمار 6 ماهه و 3 ماهه سال جاري متوجه مي‌شويم كه همراه اول هم در سه ماهه اول و هم در سه ماهه دوم سال جاري با رشد سهم بازار مواجه بوده است. ايرانسل با وجود اينكه در سه ماهه دوم توانسته نسبت به سه ماهه اول رشد سهم بازار داشته باشد اما همچنان به نسبت سال 98 با ريزش مواجه بوده است.
رايتل هم هرچند در سه ماهه دوم سال جاري به نسبت سه ماهه اول با ريزش سهم بازار مواجه بوده اما در كل به نسبت سال 98 با رشد سهم بازار مواجه بوده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون