• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4797 -
  • ۱۳۹۹ دوشنبه ۳ آذر

خدمات‌رساني بي‌وقفه متروي تهران در روزهاي كرونايي

مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه گفت: با اجراي محدوديت‌هاي ابلاغي از سوي ستاد ملي مبارزه با كرونا، شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه مانند قبل با تلاش تمامي پرسنل زحمتكش اين شركت و به‌كار‌گيري تمامي امكانات در حال خدمات‌رساني به شهروندان است.
به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين‌الملل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه؛ فرنوش نوبخت با اشاره به اينكه روزانه تمامي ايستگاه‌ها و خطوط متروي تهران و حومه به صورت دقيق رصد مي‌شود افزود: در حال حاضر تمام خطوط ما با كاهش مسافر همراه هستند و تنها ايستگاه‌هاي تقاطعي مترو كه هميشه شلوغ‌تر از ايستگاه‌هاي ديگر بوده با حجم بيشتر مسافر در ساعات پيك روبرو هستند و شهروندان براي حفظ سلامت خود و ديگران بايد زمان سفر خود را مديريت كنند.
او تصريح كرد: رصد دايمي ما از وضعيت ايستگاه‌هاي مترو نشان مي‌دهد كه برخي ايستگاه‌ها خلوت بوده، اما در ايستگاه‌هاي تقاطعي كه مسافران يك قطار تخليه و وارد خط ديگري مي‌شوند، ازدحام و شلوغي قابل پيش‌بيني و اجتناب‌ناپذير است، بنابراين چاره‌اي جز رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي از جمله زدن ماسك توسط مسافران نداريم.
مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه با اشاره به اينكه سرفاصله حركت قطارها در خط دو، ۳ دقيقه و خطوط يك و چهار مترو 5/3دقيقه است گفت: تمامي پرسنل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه از ابتداي شيوع ويروش كرونا تاكنون همانند كادر درمان مشغول خدمات‌رساني به شهروندان هستند. او تصريح كرد: متروي تهران از ساعت 30: 5 صبح كار خود را آغاز و براساس آخرين مصوبه ستاد ملي مبارزه با كرونا تا ساعت ۲۲ خدمات‌رساني مي‌كند.
مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران و حومه گفت: متروي تهران ستون فقرات حمل و نقل عمومي است و سفر كردن براي تمامي شهروندان با اين وسيله حمل ونقل پاك، ايمن و سريع آسان‌تر شده، اما در اين روزها با توجه به شيوع ويروس كرونا مسافران بايد زمان سفر خود را مديريت كنند و با رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي وارد شبكه حمل و نقل ريلي درون شهري شوند.
او با اشاره به اينكه در ايستگاه صادقيه به دليل اينكه قطارهاي خط كرج با ظرفيت بيشتري به ايستگاه تهران (صادقيه) مي‌رسند، افزود: در ساعات پيك با ورود يك قطار، موجب مي‌شود قطارهاي درون‌شهري به خصوص در ايستگاه‌هاي تقاطعي با ازدحام بيشتري روبه‌رو شوند. از مسافران مي‌خواهيم صبور باشند و از قطار بعدي استفاده كنند.
مديرعامل شركت بهره‌برداري متروي تهران، خاطرنشان كرد: برخي ايستگاه‌ها مانند ايستگاه امام خميني (ره)، تهران (صادقيه)، دروازه دولت و ديگر ايستگاه‌هاي تقاطعي نسبت به ساير ايستگاه‌هاي ديگر شلوغ‌تر است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون