• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4800 -
  • ۱۳۹۹ پنج شنبه ۶ آذر

احمدي‌نژاد هيچ سندي ارايه نكرده و تمامي ادعاهايش نادرست است

در پي درخواست كميته اطلاع‌رساني ستاد ملي كرونا براي پاسخ به برخي شبهات مطرح شده در فصاي مجازي، وزير بهداشت در نامه‌اي به اين شبهات پاسخ داد.  در پاسخ مكتوب وزير محترم بهداشت ضمن رد ادعاهاي آقاي احمدي‌نژاد به وجود يك تيم كارشناسي مجرب براي تامين دارو، تست‌هاي مورد نياز و مراحل فني و قانوني واكسن در وزارت بهداشت و ستاد ملي كرونا اشاره كرده و تاكيد داشته كه با وجود تحريم‌ها در هر كشوري اگر دارويي براي بيماري كرونا مفيد بوده و تست‌هاي علمي و باليني موثر داشته، براي تهيه آن اقدام كرديم. 
همچنين در اين نامه با اشاره به اينكه ارتباط ايران با ساير كشورهاي در حال توليد واكسن يا داروي موثر عليه كرونا، از طريق سازمان‌هاي بين‌المللي است، تاكيد شده است: تا امروز هيچ دارويي بدون آنكه در كشورهاي امريكايي، اروپايي و آسيايي مصرف شده باشد، براي بيماران كرونايي مصرف و تجويز نشده است. ضمن آنكه هيچ ‌وجهي براي اين موارد نيز به هيچ كسي پرداخت نشده است.
وزير بهداشت در نامه خود خطاب به رييس كميته اطلاع‌رساني ستاد ملي كرونا تاكيد كرده: با وجود پيگيري ادعاهاي مطرح شده در مصاحبه مذكور تا اين لحظه نامبرده هيچ سندي براي ادعاهاي خود ارايه  نكرده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون