• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4831 -
  • ۱۳۹۹ شنبه ۱۳ دي

حوادث

پليس حادثه اردوگاه عسگرآباد را بررسي مي‌كند

فرمانده انتظامي ويژه شرق استان تهران در پي انتشار يك فيلم در فضاي مجازي در خصوص اردوگاه عسگرآباد، دستور ويژه رسيدگي صادر كرد. اين اقدام در پي آن صورت گرفت كه در فيلمي كوتاه به نظر مي‌رسد مامور پليس يك زن را سيلي مي‌زند. به گزارش ايرنا و به نقل از معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي شرق استان تهران، در پي انتشار ويديويي از محل مراجعات مردمي اردوگاه عسگرآباد شهرستان پيشوا، سردار كيومرث عزيزي چهارشنبه شب با صدور دستور ويژه، بر بررسي دقيق و سريع اتفاق رخ داده در اين اردوگاه تاكيد كرد. در بيانيه معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي شرق استان تهران كه رونوشت آن در اختيار ايرنا قرار گرفته، آمده است كه پليس اجازه نمي‌دهد حقي از كسي ضايع شود و به محض تكميل تحقيقات، جزييات اين اتفاق اطلاع‌رساني مي‌شود. فرماندهي انتظامي ويژه شرق استان تهران تامين امنيت هفت شهرستان ورامين، پيشوا، قرچك، پاكدشت، پرديس، دماوند و فيروزكوه را بر عهده دارد.

 

انفجار گاز در كيانپارس اهواز

انفجار گاز در يك منزل مسكوني در طبقه چهارم يك آپارتمان در كيانپارس اهواز سبب شد تا آپارتمان به آوار تبديل شود و ساكنان زير آوار بمانند. علي خدادادي، مديرعامل جمعيت هلال‌احمر استان خوزستان با بيان اينكه تاكنون در حادثه انفجار منزل مسكوني ۱۲ نفر مصدوم شده‌اند، گفت: يك كودك خردسال نيز زنده از زير آوار نجات پيدا كرده است. خدادادي، مديرعامل جمعيت هلال‌احمر استان خوزستان در گفت‌وگو با ايلنا درباره جزييات حادثه انفجار در يك منزل مسكوني در كيانپارس اهواز گفت: باتوجه به انفجار يك ساختمان مسكوني در خيابان ۱۵ غربي كيانپارس به دليل نشست گاز، تاكنون ۱۲ مصدوم به مركز درماني انتقال يافتند. مديرعامل جمعيت هلال‌احمر استان خوزستان تصريح كرد: با توجه به حجم آوار تيم آنست (سگ‌هاي زنده‌ياب) جمعيت هلال‌احمر وارد منطقه شدند.

 

درگيري دو خواهر با همسر برادر به قتل عروس ختم شد

 

پايگاه خبري حادثه24 نوشت: اختلاف ميان دو خواهر با همسر برادر در رامشير خوزستان باعث شد تا عروس‌ جوان به دست خواهرشوهرها به قتل برسد‌. نحوه قتل فجيع خوانده شده و جزييات آن اعلام نشده اما قاتلان دقايقي بعد از وقوع قتل دستگير شده‌اند و گفته‌اند با تغيير در صحنه وقوع‌ جنايت، قصد داشته‌اند موضوع را پنهان كنند.

 

عاملان تيراندازي‌هاي شبانه در بهبهان دستگير شدند

دو سارق مسلح، عامل تيراندازي‌هاي شبانه در شهرستان بهبهان دستگير شدند . بر اساس گزارشي كه پايگاه خبري حادثه24 منتشر كرده است، سرهنگ محمد عزيزي فرمانده نيروي انتظامي بهبهان در اين باره گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسيكلت در اين شهرستان، شناسايي و دستگيري سارقان در دستور كار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت. سرهنگ عزيزي افزود: در همين راستا ماموران كلانتري ۱۱ پس از بررسي موضوع با اقدامات اطلاعاتي دو سارق مسلح عامل آن سرقت‌ها را شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضايي طي عملياتي غافلگيرانه دستگير كردند. فرمانده انتظامي شهرستان بهبهان تصريح كرد: در بازرسي از مخفيگاه متهمان يك قبضه سلاح گرم و مهمات مربوطه و يك دستگاه موتورسيكلت سرقتي كشف شد. سرهنگ عزيزي با بيان اينكه در تحقيقات به عمل آمده مشخص شد، سارقان مذكور عاملان تيراندازي‌هاي شبانه منطقه تامين اجتماعي بهبهان بوده‌اند، اضافه كرد: تحقيقات جهت كشف ديگر اقدامات مجرمانه در دستور كار است. فرمانده انتظامي بهبهان با بيان اينكه شاكيان مي‌توانند جهت طرح يا پيگيري شكايت خود به كلانتري ۱۱ مراجعه كنند، از شهروندان خواست: اطلاعات خود از سارقان و مخلان نظم و امنيت را از طريق سامانه ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

 

اهداي اعضاي بدن دختر ۱۶ساله پس از خودكشي

دخترك حلق‌آويز شده بود، بلافاصله او را به بيمارستان منتقل كردند، پزشكان تمام تلاش خود را به كار بستند تا او دوباره به زندگي بازگردد، اما اهداي عضو و جان بخشيدن به بيماران نيازمند، آخرين برگ از دفتر زندگي او شد.

به گزارش تسنيم؛ ماجرا به يكي از روزهاي آذرماه امسال باز مي‌گردد، صداي فريادهاي دختر كوچك خانواده، سكوت خانه را در هم شكست، وقتي والدين نرگس 16 ساله، دخترشان را پس از خودكشي مشاهده كردند، دنيا روي سرشان خراب شد. بلافاصله دختر نوجوان به بيمارستان امام حسين(ع) شهرستان بهارستان منتقل شد شايد اميدي به بازگشتش به زندگي باشد، اما دست سرنوشت در آخرين برگه دفتر زندگي او پايان ديگري را نوشته بود.

دايي نرگس مي‌گويد: خواهرزاده‌ام حدود يك هفته در بخش مراقبت‌هاي ويژه بستري بود، پزشكان براي بازگرداندن او به زندگي خيلي تلاش كردند، اما در نهايت او دچار مرگ مغزي شد و همه اميدهاي‌مان از بين رفت.

با اعلام مرگ مغزي نرگس، پزشكان به خانواده او پيشنهاد دادند اعضاي بدنش را به بيماران نيازمند اهدا كنند.

دكتر ساناز دهقاني، رييس واحد فراهم‌آوري اعضاي پيوندي بيمارستان سينا تهران در اين باره گفت: با رضايت اولياي‌دم، بيمار مرگ مغزي از بيمارستان امام حسين(ع) به بيمارستان سينا منتقل شد تا با تلاش پزشكان اعضاي بدن او به بيماران نيازمند اهدا شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون