• ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4838 -
  • ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۱ دي

ويژه

جايزه همراه اول به فعال‌كنندگان سيم‌كارت‌هاي اعتباري خاموش

همراه اول به فعال‌كنندگان سيم‌كارت‌هاي اعتباري خاموش جايزه مي‌دهد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، مشتركان اپراتور اول با روشن كردن سيم‌كارت اعتباري اين اپراتور كه بيش از سه ماه خاموش بوده است، يك جايزه ويژه دريافت مي‌كنند. دريافت جايزه پس از روشن كردن سيم‌‌كارت با شماره‌گيري كد دستوري «ستاره ١٠ ستاره ٣٣٢ مربع» امكان‌پذير خواهد بود. شايان ذكر است سيم‌كارت‌هاي خاموش با بيش از سه ماه عدم كاركرد، در صورت روشن نشدن و عدم استفاده از آن، طبق مصوبه كميسيون تنظيم مقررات، در فرآيند سلب امتياز قرار خواهند گرفت.

بازديد رييس مجلس از شركت‌هاي گروه فولادمباركه 

دكتر محمدباقر قاليباف، رييس مجلس شوراي اسلامي در جريان سفر دو روزه خود به استان چهارمحال و بختياري، از طرح توسعه مجتمع فولاد سفيددشت و شركت ورق خودرو، دو شركت گروه فولادمباركه بازديد كرد.
 رييس مجلس شوراي اسلامي در نخستين روز از سفر خود به استان چهارمحال و بختياري به همراه جمعي از مسوولان اين استان، از خطوط توليد شركت‌هاي ورق خودرو و فولاد سفيددشت چهارمحال و بختياري بازديد كرد و از نزديك در جريان فعاليت اين واحدها قرار گرفت. وي در مصاحبه با خبرنگار فولاد گفت: خوشبختانه امروز شاهد بوديم كه نيروهاي فني جوان و متخصص، كارهاي فني اين بخش را به ‌خوبي پيش برده‌اند.
 قاليباف افزود: در زمينه تامين مالي، اين‌ شركت‌ها با توليد و صادرات و سپس سرمايه‌گذاري مجدد مسير خود را به‌ خوبي پيش مي‌برند. البته در اين راه مشكلاتي هم دارند كه بخشي از آن ممكن است مربوط به ضوابط و مقررات باشد كه ما به سهم خودمان بايد در مجلس به آن توجه كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون