• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3258 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۱ خرداد

خبر كوتاه

اسيدپاشي يك زن به صورت مردجوان در كرمانشاه

ايرنا| جانشين انتظامي استان كرمانشاه از وقوع حادثه اسيدپاشي در كرمانشاه خبر داد و گفت: در جريان اين حادثه مرد جوان 27 ساله‌اي مصدوم شد و هم‌اكنون در بيمارستان طالقاني كرمانشاه تحت مداوا قرار دارد.  سرهنگ كيومرث عزيزي درباره اين خبر گفت: حادثه اسيدپاشي روز گذشته (شنبه) در يكي از محلات كرمانشاه رخ داد و طي آن خانمي 45 ساله بر صورت و بدن پسري 27 ساله اسيد پاشيد. وي ادامه داد: در تحقيقات به عمل آمده مشخص شد كه اين خانم و آقا از گذشته با يكديگر اختلاف داشته‌اند و حتي در مراجع قضايي نيز پرونده‌اي به خواست آنها تشكيل شده است.  سرهنگ عزيزي يادآور شد: روز گذشته خانم مورد نظر در خودرو مرد جوان يكديگر را ملاقات مي‌كنند اما ظاهرا براي حل اختلافات به نتيجه‌اي نمي‌رسند و خانم 45 ساله نيز كه از قبل اسيد تهيه كرده بود پس از مشاجره‌اي كه با مرد جوان داشته آن را روي بدن وي مي‌ريزد. جانشين انتظامي استان كرمانشاه گفت: پس از وقوع اين حادثه مرد جوان كه از ناحيه صورت، سينه، شكم و پا دچار سوختگي شده بود خود را به بيمارستان طالقاني منتقل مي‌كند و تحت مداوا و درمان قرار مي‌گيرد و خانم اسيدپاش نيز كه از ناحيه دست دچار آسيب شده بود به اتفاق يكي ديگر از آشنايانش به بيمارستان مراجعه مي‌كند. وي گفت: پس از كسب اطلاع از اين حادثه عوامل انتظامي به بيمارستان مورد نظر مراجعه كرده و ضمن بازجويي از فرد آسيب‌ديده مشخصات آن خانم را كه اقدام به اسيدپاشي كرده گرفته و متهمه را دستگير كردند. عزيزي در پايان گفت: اين پرونده براي رسيدگي بيشتر و صدور حكم مناسب در اختيار مقامات قضايي قرار دارد. گفتني است به نظر مي‌رسد اين حادثه دلخراش به دليل مشكلات و اختلافات ميان زن ميانسال و پسر جوان رخ داده است.

چهار كشته در تصادف اتوبوس با كاميون
ايسنا| مدير روابط عمومي اورژانس تهران از مرگ چهارتن درپي تصادف كاميون با اتوبوس خبر داد.  حسن عباسي با اعلام اين خبر گفت: وقوع حادثه رانندگي در ساعت 12:53 شنبه به اورژانس اطلاع داده شد و به دنبال آن عوامل اورژانس و بالگرد هوايي به محل حادثه واقع در جاده فيروزكوه اعزام شدند. وي با اشاره به حضور عوامل اورژانس در محل افزود: بنابرگزارش تيم امداد هوايي، در اثر اين تصادف چهار مصدوم در دم جان خود را از دست داده بودند و سه مصدوم ديگر كه وضعيت وخيمي داشتند به بيمارستان فيروزكوه منتقل شدند. عباسي افزود: پس از آن بلافاصله هليكوپتر اورژانس به محل اعزام شد و اين سه مصدوم را كه همچنان وضعيت وخيمي داشتند به بيمارستان حضرت امام خميني (ره) منتقل كردند. علت اين حادثه در دست بررسي اعلام شده است.

آتش‌سوزي در انبار تجهيزات پزشكي
سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از وقوع حريق در يك انبار نگهداري لوازم و تجهيزات پزشكي و بهداشتي در خيابان وليعصر خبر داد.  سيد جلال ملكي در‌اين‌باره گفت: در ساعت 18 شنبه وقوع آتش‌سوزي در يك انبار نگهداري از تجهيزات پزشكي به آدرس خيابان وليعصر نرسيده به خيابان جمهوري به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهي عوامل چهار ايستگاه را به همراه نردبان و خودروي حامل تجهيزات تنفسي به محل اعزام كرد.  وي با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد كه آتش‌سوزي در يك ساختمان دو طبقه رخ داده و در طبقه دوم اين ساختمان به مساحت 150 متر مربع كه انبار لوازم بهداشتي و پزشكي و به خصوص دستكش‌هاي يك‌بار مصرف بود كاملا شعله‌ور شده است.  سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با اشاره به عمليات آتش‌نشانان براي اطفاي حريق گفت: آتش‌نشانان از چند جهت عمليات اطفا را آغاز كرده و از طريق نردبام، سقف و راه‌پله، عمليات اطفا و نجات را به شكل همزمان پيش بردند.  ملكي افزود: در اين حادثه يكي از كارگران كه دچار دودزدگي شده بود ازساختمان خارج شد و به نيروهاي اورژانس تحويل داده شد.  علت اين حادثه در دست بررسي است .

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون