• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4971 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۶ تير

«شايد هرگز تو را نبينم» از صبا عليزاده به زودي منتشر مي‌شود

روايتي موسيقايي- شاعرانه

آلبوم موسيقي «شايد هرگز تو را نبينم» به آهنگسازي صبا عليزاده پنجشنبه 17 تيرماه در پلتفرم‌هاي جهاني موسيقي منتشر خواهد شد. «شايد هرگز تو را نبينم» كه توسط نشر سيمرغ واقع در هامبورگ آلمان به صورت نسخه ديجيتال و صفحه گرامافون منتشر مي‌شود دومين اثر از اين آهنگساز است و شامل 9 قطعه مي‌شود.
صبا عليزاده در اين آلبوم نيز همانند اثر قبلي‌اش علاوه بر موسيقي الكترونيك، از ساز كمانچه بهره برده و علاوه بر آن يك قطعه را با همكاري روژين شرفي (آهنگساز الكترونيك) ساخته و پرداخته است. آندرياس اشپكتل هم كه پيش از اين در كنسرت «يادهاي پراكنده» به عنوان نوازنده و خواننده حضور داشت، در دو قطعه از آلبوم تازه صبا عليزاده به عنوان خواننده شركت كرده است. 
هر يك از قطعات آلبوم «شايد هرگز تو را نبينم» علاوه بر فضاي موسيقايي متفاوت، روايت داستاني و صوتي خاص خود را دارند؛ به عنوان مثال در قطعه «سكوت‌هاي در ميان»، آهنگساز با انتخاب و برش سكوت‌هاي بين سخنراني‌ سياستمداران دوران رايش سوم (نازي‌ها) و پخش دوباره آنها در بناهاي معماري همان دوران و ضبط طنين اين صداها تلاش كرده تا قطعه‌اي تازه خلق كند كه فضايي ملانكوليك و تاثيرگذار ايجاد كرده است.
«شايد هرگز تو را نبينم» به كتاب شعري شباهت دارد كه صبا عليزاده آن را طي دو سال سروده است. 
لازم به ذكر است كه همزمان با انتشار نسخه ديجيتال و صفحه گرامافون، نسخه صوتي اين اثر در سايت بيپ‌تونز هم قابل دسترسي است و به زودي لوح فشرده آلبوم در ايران با همكاري كارگاه نوفه منتشر خواهد شد كه اخبار آن متعاقبا اعلام مي‌شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون