• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5146 -
  • ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۰ بهمن

ويژه

نقش تاثيرگذار بانوان در فرهنگ‌سازي نسل آينده جهت اصلاح الگوي مصرف

سرپرست منطقه 9 عمليات انتقال گاز گفت: زنان نقش تاثيرگذاري در اصلاح الگوي مصرف گاز دارند چرا كه مي‌توانند با فرهنگ‌سازي در نسل آينده فرهنگ صرفه‌جويي را در خانواده نهادينه كنند. به گزارش روابط عمومي منطقه 9 عمليات انتقال گاز، به مناسبت ولادت دخت بني‌اكرم(ص) حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم بزرگداشت روز زن و مادر با حضور محي‌الدين مفخمي سرپرست و بانوان شاغل منطقه به ميزباني تاسيسات تقويت فشار گاز نكا برگزار شد. پس از ظهور اسلام و توجه ائمه به جايگاه زن و به مرور زمان، زنان جايگاه اصلي خود را پيدا كردند و در ادامه اين راه در عرصه‌هاي اجتماعي داراي حق انتخاب شده و در همه حوزه‌ها در كنار مردان حضور پيدا كردند.


از پژوهشگر برتر شركت آب منطقه‌اي كردستان تقدير شد
دكتر حميد سنگين‌آبادي به عنوان پژوهشگر برتر شركت آب منطقه‌اي كردستان در سال 1400 انتخاب شد. به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقه‌اي كردستان، مهندس آرش آريانژاد در نشستي با حضور مدير دفتر مطالعات پايه منابع آب و دبير كميته تحقيقات و فناوري شركت، بيان داشت: نوانديشي و نوآوري به دانش، پژوهش، توليد علم و فهم عميق، ارزش فوق‌العاده داده و با ترويج روحيه علمي و تحقيق و مطالعه همه‌جانبه، زمينه ارتقاي يك سازمان ميسر مي‌شود. مديرعامل شركت آب منطقه‌اي كردستان اضافه كرد: جاي اميدواري است كه با اتكا به تدبر و توانمندي‌هاي منابع انساني، افق روشني در تحقق چشم‌اندازهاي آينده اين شركت پديدار گردد.


بررسي مشكلات اينترنت و تلفن  ۳ شهرستان استان مركزي

در جلسه‌اي در تفرش با حضور نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و مسوولان استاني و ۳ شهرستان آشتيان، تفرش و فراهان، مشكلات مخابرات، فيبر نوري و وضعيت اينترنت هر سه شهرستان بررسي شد. در اين جلسه مقرر شد مشكلات هر سه شهرستان توسط مسوولان ذيربط پيگيري و حل‌وفصل شود و موارد لاينحل با پيگيري نماينده مردم آشتيان، تفرش و فراهان در مجلس شوراي اسلامي در حضور وزير محترم ارتباطات بررسي شود.  همچنين مصوب شد تا دهه فجر ۱۴۰۰ بستر كلنگ‌زني فيبر نوري و تقويت آنتن‌دهي تلفن همراه در اين ۳ شهرستان فراهم شود و در نيمه اول ۱۴۰۱ اينترنت و ۱۱۹ كيلومتر فيبر نوري توسط مخابرات به بهره‌برداري برسد و مشكل برق سايت مخابراتي تفرش برق پشتيبان (باطري) مرتفع شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون