• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3272 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۳۰ خرداد

حاشيه‌هاي واليبال

 يگان اسواران يگان ويژه ناجا با حضور در مجموعه ورزشي آزادي، تامين امنيت ديدار دو تيم واليبال ايران و امريكا را بر عهده داشت و با استقرار در اطراف استاديوم 12 هزار نفري، از هرگونه هنجار شكني ممانعت به عمل آورد. بر اين اساس نيروهاي يگان اسواران با لباس و تجهيزات جديد و متناسب با ماموريت خود در اطراف استاديوم حضور يافتند. پيش از اين ماموريت تامين امنيت ديدار دو تيم پر طرفدار استقلال و پرسپوليس در آذر ماه سال گذشته به عنوان نخستين ماموريت به اين يگان ويژه نيروي انتظامي محول شد و ديشب نيز اين يگان با حضور در حاشيه ديدار تيم‌هاي ملي واليبال ايران و امريكا تامين امنيت و كنترل نظم اين ديدار را عهده‌دار بود.
 سرمربي تيم ملي واليبال امريكا گفت: اولويت ما در مسابقات بين‌المللي، المپيك است. قطعا جام جهاني خيلي براي ما مهم است چون در آن مسابقات مي‌توانيم سهميه المپيك كسب كنيم. ليگ جهاني هم مهم و شگفت‌انگيز است، اما المپيك از همه مهم‌تر است.
 از حضور بانوان در اين بازي جلوگيري به عمل آمد
 رييس فدراسيون واليبال گفت: امريكا بهترين تيم جهان است و اين حرف كه ايران بايد اين تيم را شكست دهد، منطقي نيست. به هر ترتيب تماشاگران چه آنهايي كه در منزل بيننده اين بازي هستند و چه آنهايي كه در سالن حضور دارند، همه آرزو دارند تيم ايران برنده اين بازي باشد و مطمئن باشيد تيم ملي در اين بازي نمايش خوبي ارايه خواهد داد و با تمام توان براي پيروزي خواهد جنگيد.
 پس از انجام دو بازي ابتدايي ايران و امريكا در ليگ جهاني ۲۰۱۵ كه تيم ملي واليبال كشورمان در هر دو بازي به حريف قدرتمند خود باخت، تيم ملي واليبال امريكا به تهران آمده تا دو بازي پاياني خود را با تيم ملي واليبال ايران انجام دهد. نصب شدن پرچم كشور امريكا در ورزشگاه آزادي يك روز قبل از بازي، از نكات جالب و حاشيه‌اي اين بازي بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون