• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3275 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲ تير

سرخط خبرها

 چندي پيش كنسرت «پرواز هماي» با وجود بليت‌فروشي لغو شد. اما با وجود گذشت 10 روز از اين اتفاق هنوز پول برخي كساني كه اقدام به تهيه بليت اين كنسرت كرده‌اند، پرداخت نشده است. شركت برگزار‌كننده كنسرت در پاسخ به اين موضوع ضمن پوزش از تاخير پيش آمده گفته است، به دليل تعداد تراكنش‌هاي بالاي خريد اينترنتي و نبود زير ساخت فني ارسال گروهي وجوه به شماره كارت‌هاي متعدد خريداران و محدوديت سقف تراكنش روزانه در شبكه شتاب، تمامي وجوه خريد اينترنتي به حساب شركت پذيرنده اينترنتي بانك طرف قرارداد موسسه واريز و عمليات انتقال وجوه، طي اعلام كتبي به اين موسسه، توسط آن شركت تا تاريخ پنجم تير1394 انجام مي‌شود و به اتمام خواهد رسيد. (فارس)
 چهارمين جشنواره تئاتر شهر مسابقه عكس و مدرسه عكاسي تئاتر را در سه بخش مسابقه عكاسان تئاتر، مسابقه عكاسي تئاتر خياباني و مسابقه و مدرسه كارگاهي عكاسي نمايش‌هاي صحنه‌اي برگزار مي‌كند.
 «عمر الفرا»، شاعر سوري در سن 66 سالگي در اثر سكته قلبي درگذشت و قرار است در دمشق تشييع و به خاك سپرده شود. اين شاعر سوري كه به شعر و شعرخواني بدوي خود شناخته شده است، از شعراي حامي جريان مقاومت بود كه قصيده و كتاب شعر «مردان خدا» را تقديم به حزب‌الله و سيدحسن نصرالله كرده بود. (فارس)
 پشت صحنه مجموعه به‌يادماندني «هزاردستان» ساخته علي حاتمي از شبكه مستند سيما پخش مي‌شود. اين مستند آلبومي‌ به‌يادماندني از بزرگان سينماي ايران از جمله عزت‌الله انتظامي، علي نصيريان، جمشيد مشايخي، محمدعلي كشاورز، داوود رشيدي و كودكي ليلا حاتمي‌ است. اين مستند جمعه اين هفته، پنجم تيرماه، ساعت ۲۳ و به مدت ۴۱ دقيقه از شبكه مستند پخش مي‌شود.
 «آميتاب باچان» و پسرش، «آبيشك باچان» به اتهام توهين به پرچم هند تحت پيگرد قانوني قرار گرفته‌اند. يك شهروند هندي به نام «چتان دهيمان» در يكي از دادگاه‌هاي قاضي‌‌آباد هند، از «آميتاب باچان» و پسرش به اتهام توهين به پرچم ملي اين كشور شكايت كرده است. «چتان دهيمان» در مصاحبه با رسانه‌ها گفته است كه اين دو بازيگر باليوودي در جريان مسابقات جام جهاني كريكت هند و پاكستان كه 15 فوريه در ورزشگاه آدلايد برگزار شده است، پرچم كشورشان را همانند لباس به تن كرده‌اند. (فارس)
 گونتر شولر، آهنگساز برنده پوليتزري كه از پيشگامان جنبش «جريان سوم» و تركيب موسيقي جاز و كلاسيك بود، در 89 سالگي درگذشت. (ايسنا)
 حاج منصور ارضي، مداح مشهور تهران شب دوشنبه در ويژه مراسم ماه مبارك رمضان در مسجد ارك از سريال پايتخت 4 به‌شدت انتقاد كرد. او با اشاره به سكانس مرده شورخانه در قسمت دوم اين سريال آن را «تمسخر مرگ» ناميد و گفت: با اين كارها معارف ديني را  زير سوال مي‌برند  و دين  را به تمسخر گرفتند. يواش يواش به مباني دين رخنه مي‌كنند اين ملعونين، مردم حواسشون باشه. به اين فيلم‌ها نخنديد. (خبرآنلاين)
 راجر مور، بازيگر كهنه كار سينماي بريتانيا فاش كرد كه سازندگان جيمز باند اميدوارند بتوانند همه بازيگراني را كه پيش از اين در نقش مامور ۰۰۷ بازي كرده بودند در يك فيلم گرد آورند. (مهر)
  مدير روابط عمومي معاونت صدا وجود بخشنامه طرح تفكيك جنسيتي در شبكه‌هاي راديويي را رد كرد. علي اكبرخدابخش با اشاره به خبر برخي رسانه‌ها درباره بخشنامه‌اي كه در آن از طرح تفكيك جنسيتي در شبكه‌هاي راديويي سخن گفته شده است، بيان كرد: خود من هنوز چنين بخشنامه‌اي را نديده‌ام و تركيب همكاران دفتر من و معاون صدا هم به گونه‌اي است كه هم از ظرفيت همكاران خانم و هم آقا استفاده كرده‌ايم. (مهر)

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون