• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3275 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۲ تير

خبر كوتاه

نجات 50 نفر  از شعله‌هاي آتش

باشگاه خبرنگاران| سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از آتش‌سوزي گسترده در يك ساختمان مسكوني و محبوس شدن 50 تن از ساكنان خبر داد. جلال ملكي در تشريح جزييات حريق گفت: در ساعت 1:22 بامداد دوشنبه در پي تماس شهروندان منطقه غرب تهران با سامانه 125 مبني بر آتش‌سوزي در يك ساختمان مسكوني 20 واحدي بلافاصله ستاد فرماندهي آتش‌نشاني تهران سه ايستگاه آتش‌نشاني به همراه تشك نجات و نردبان هيدروليكي عازم محل حادثه در بلوار فردوس شرقي شد. وي ادامه داد: يك واحد 80 متري در طبقه سوم يك ساختمان پنج‌طبقه طعمه حريق شده بود و تعدادي از ساكنان نيز در طبقات در ميان دود و شعله‌هاي آتش محبوس شده بودند.
ملكي ادامه داد: آتش‌نشانان به دو گروه تقسيم شدند؛ گروهي از آتش‌نشانان 50 تن از ساكنان ساختمان را به سلامت و بدون مصدوميت به بيرون انتقال دادند و گروهي ديگر از آتش‌نشانان آتش‌سوزي را مهار كردند. به گفته ملكي، يكي از آتش‌نشانان حين عمليات دچار مصدوميت شد كه توسط تكنسين‌هاي اورژانس به مراكز درماني منتقل شد و آتش‌نشانان پس از ايمن‌سازي و تخليه دود عمليات را در ساعت 3:11 به پايان بردند. علت آتش‌سوزي در دست بررسي اعلام شده است.

 

يك كشته در واژگوني نيسان

ايرنا| واژگوني يك دستگاه نيسان در اتوبان قم - تهران، راننده را به كام مرگ فرستاد.
در اين سانحه كه پيش از ظهر ديروز در كيلومتر 10 اتوبان قم - تهران اتفاق افتاد يك دستگاه نيسان واژگون شد. پس از واژگوني نيسان، بلافاصله خودرو دچار حريق شد و راننده50 ساله نيسان در ميان شعله‌هاي آتش به كام مرگ فرو رفت. همچنين بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو سواري پرايد در استان قم، هشت نفر مجروح شدند. اين حادثه ساعت 20 يكشنبه شب در محور ساوه - سلفچگان رخ داد كه سه مجروح بسيار بدحال اين سانحه توسط بالگرد اورژانس 115 در كمترين زمان ممكن همراه با مراقبت‌هاي ويژه به بيمارستان شهيد بهشتي منتقل شدند. ساير مجروحان نيز توسط دو دستگاه آمبولانس به مركز شهيد بهشتي منتقل شدند.

 

دستگيري كلاهبردار فراري با پوشش قاضي

باشگاه خبرنگاران| رييس حفاظت اطلاعات دادگستري استان يزد از دستگيري فردي كه با معرفي خود به عنوان قاضي ارشد دادگاه و مامور نظارت بر عملكرد قضات استان درصدد كلاهبرداري بود، خبر داد.
غلامعلي دهشيري در تشريح جزييات اين خبر گفت: فرد دستگير شده تلاش داشت با غصب عنوان قاضي دادگستري، مامور حفاظت اطلاعات دادگستري و همچنين قاضي ارشد دادگاه و مامور نظارت بر عملكرد قضات استان در پرونده‌اي مربوط به بيمه، بدون اقدام به تعمير خودرو، هزينه خسارت وارده را دريافت كند. وي افزود: پس از اعلام مديرعامل يكي از شركت‌هاي بيمه مبني بر اعلام خسارت سنگين يكي از بيمه‌گذاران بيمه بدنه با توجه به سنگين بودن خسارت و عدم تاييد اصالت حادثه توسط چهار نفر از كارشناسان بيمه و از آنجا كه بيمه‌گذار با معرفي خود به عنوان قاضي دادگستري قصد داشت خسارت را خارج از روال معمول دريافت كند، موضوع به ستاد خبري حفاظت اطلاعات دادگستري اعلام شد و بررسي اين موضوع در دستور كار قرار گرفت. دهشيري ادامه داد: به ادعاي كارشناسان بيمه و همچنين كارشناس رسمي دادگستري كه براي تعيين تكليف اتومبيل تصادفي با فرد دستگير شده ارتباط داشتند، متهم قصد داشت تا خود را قاضي نشان دهد.
رييس حفاظت اطلاعات دادگستري استان با اشاره به دستگيري متهم و ادامه تحقيقات از او گفت: بازرسي از خانه متهم نيز انجام شد و ماموران موفق به كشف تعداد قابل توجهي اوراق قضايي از جمله دادنامه، احضاريه، اخطاريه، برگ شكواييه و  اجراييه متعلق به افراد مختلف شدند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون