• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5367 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۱۳ آذر

اجراي طرح خدمات پس از فروش براي محصولات تجاري بهمن

شركت‌هاي بهمن‌ديزل و سيباموتور از برگزاري طرح پاييز 1401 خبر دادند. اين طرح با هدف جلب رضايت دارندگان خودروهاي تجاري توليد شركت‌هاي مذكور و در راستاي عملياتي كردن شعار «همواره مراقب‌تان هستيم» از 13 لغايت 28 آذر 1401 به مدت 14 روز كاري اجرا مي‌شود.
در اين طرح ضمن ارايه تخفيف در اجرت و قطعات مصرفي، براي اولين‌بار فرم كارشناسي خودرو كه حاوي نكاتي درخصوص وضعيت فني خودرو است توسط عامليت‌هاي مجاز صادر و دراختيار دارندگان خودرو قرار خواهد گرفت تا در صورت لزوم نسبت به رفع ايرادات خودروي خود اقدام كنند. خودروهاي TIGER V و J6  از محصولات سيباموتور و خودروهاي برند امپاور، فورس، شيلر و ايسوزو از محصولات بهمن‌ديزل شامل طرح پاييز 1401 مي‌شوند.
در اين طرح اجرت سرويس و بازديدهاي ادواري براي خودروهاي داراي گارانتي كاملا رايگان و هزينه سرويس‌هاي ادواري براي خودروهاي فاقدگارانتي با 50درصد تخفيف ارايه مي‌شود. در كنار تخفيفات ارايه شده درخصوص اجرت، قطعات مصرفي نيز شامل روغن موتور، روغن گيربكس، روغن ديفرانسيل، فيلتر روغن، فيلتر سوخت، فيلتر آبگير سوخت، فيلتر هوا و فيلتر خشك‌كن با 15درصد تخفيف به مشتريان عرضه خواهد شد. بازديدهاي فني در طرح پاييز 1401 براي اولين‌بار به‌صورت كامل در تمام حوزه‌هاي فني خودرو انجام و مالكان خودرو مي‌توانند چك ليست كاملي از وضعيت سلامت خودروي خود را دراختيار داشته باشند. در اين طرح خودروهاي تجاري با دستگاه عيب‌يابي مي‌شوند و از نظر نشتي سوخت، روغن و مايع خنك‌كننده موتور، سطح سيالات، نشتي گيربكس، ديفرانسيل و محورها، عملكرد برف‌پاك‌كن، سيستم بوق و روشنايي، تسمه‌ها، عملكرد بخاري و دريچه‌هاي داشبورد و سوپاپ تعادل هوا گيربكس و ديفرانسيل بررسي مي‌شوند. به همين ترتيب خودروهاي شامل اين طرح گاردان، اكسل و مفاصل متحرك و كرپي‌ها گريس‌كاري و آچار كشي شده و ترمزهاي چهار چرخ و كلاچ رگلاژ مي‌شوند. در‌نهايت در راستاي اجراي اين طرح آب داخل باك تخليه شده و رادياتور نظافت مي‌شود. اجراي اين طرح علاوه بر افزايش ايمني خودرو در ايام زمستان به كاهش هزينه‌هاي نگهداري خودرو منجر خواهد شد. بنابراين رانندگان با مشاركت در اين طرح به افزايش طول عمر مفيد خودروي خود كمك خواهند كرد كه اين تدابير رانندگي مطمئن و ايمن را به ارمغان مي‌‌آورد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون