• ۱۴۰۳ شنبه ۲۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3285 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۴ تير

شناسايي نامزدهاي انتخابات مجلس آغاز شده

 

نماينده اصلاح‌طلب مجلس با بيان اينكه فعاليت انتخاباتي اصلاح‌طلبان براي شناسايي نامزدهاي انتخابات مجلس آغاز شده، گفت كه از وفاق و فهرست واحد استقبال مي‌كنيم. عليرضا تابش، نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي، در گفت‌وگو با فارس و درپاسخ به سوالي درباره نحوه چگونگي فعاليت اصلاح‌طلبان براي انتخابات آتي مجلس گفت: اعضا، جناح‌ها و انجمن‌هاي اصلاح‌طلبان مختارند كه خودشان فعاليت‌هاي انتخاباتي را در سطوح مختلف آغاز كرده و در شناسايي و معرفي كانديداهاي‌شان اختيار دارند. وي افزود: البته ما از وفاق و فهرست واحد استقبال مي‌كنيم، اما اگر معدودي هم خارج از اين فهرست وارد عرصه انتخابات بشوند اهميت چنداني ندارد.

تابش با اشاره به اينكه در صورت پيش آمدن اختلاف‌نظر ميان گروه‌هاي اصلاح‌طلب شوراي راهبردي اصلاح‌طلبان دخالت كرده و نقش بالادستي مشورتي خود را در تبيين راهبردها و استراتژي‌هاي اصلاح‌طلبان ايفا خواهد كرد گفت: فعاليت در درون نظام وابستگي و وفاداري به انقلاب، امام (ره) و رهبري از جمله اين راهبردها خواهد بود كه شوراي راهبردي آن را تدوين خواهد كرد. وي تعيين شرايط كانديداهاي اصلاح‌طلب را از جمله در قبال حقوق مردم از ديگر وظايف شوراي راهبردي اصلاح‌طلبان برشمرد و اظهار كرد: ان‌شاءالله بنا داريم نقش برجسته‌تري براي بانوان در انتخابات آينده مجلس در نظر بگيريم. نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي از آغاز به كار انتخاباتي گروه‌هاي اصلاح‌طلب همچون انجمن اسلامي معلمان، كارگزاران، مردم‌سالاري، اعتماد ملي و... خبر داد و گفت: اين گروه‌ها در حال شناسايي كانديداهاي خود هستند.

وي در توصيه‌اي به همه گروه‌هاي اصلاح‌طلب و اصولگرا خاطرنشان كرد: اولين توصيه من پرهيز از كليد زدن زودهنگام انتخابات است، چرا كه كشور اكنون درگير مسائل مختلف است و مردم دغدغه معيشت، امور اقتصادي، آينده شغلي و امنيت كاري خود را دارند و اكنون كه كمتر از يك سال به انتخابات مانده است استارت زودهنگام فعاليت‌هاي انتخاباتي شايسته و با شرايط فعلي كشور سازگار نيست. تابش بر ضرورت توجه جناح‌هاي مختلف كشور به آرمان‌ها و شعارهايي كه مردم براي آن انقلاب كرده و خواستار تحقق آنها بودند تاكيد كرد و گفت: آزادي، استقلال، پيشرفت و توسعه كشور از جمله اين آرمان‌ها است و احزاب چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا بدانند كه عملكرد اين حكومت ديني روزي در تاريخ بازگو خواهد شد.

وي در اين باره ادامه داد: اينكه ما در شاخص‌هاي اقتصادي، فرهنگي و سياسي دست بالا را نسبت به ساير حكومت‌هاي ايران در طول 2500 سال گذشته داشته باشيم براي ما مايه فخر و مباهات است و ديگر اصلاح‌طلب و اصولگرا نمي‌شناسد بلكه عنوان خواهد شد كه جمهوري اسلامي اين دستاوردها را براي مردمش به ارمغان آورد.

نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي گفت: اگر اين موضوع مورد توجه گروه‌هاي سياسي باشد آن وقت تلاش بيشتري براي وفاق خواهند داشت تا در جايي كه پيشرفت ايران، منافع ملي، ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب مطرح است از مقاصد و منافع گروهي صرف‌نظر كرده و منافع ملي را در نظر بگيريم؛ به‌ويژه در زمان نزديكي به انتخابات بايد از مطامع و منافع گروهي صرف‌نظر كرده و انتخابات خوبي برگزار كنيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون