• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3287 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۶ تير

مجيد انصاري:

حضور مردم حاوي پيام حمايت از دولت است

گروه سياسي| معاون امور مجلس رييس‌جمهور با اشاره به اينكه حضور يكپارچه مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس، پاسخي مثبت به فراخوان همدلي و همزباني دولت و ملت خواهد بود كه در سال جاري رهبر معظم انقلاب مطرح كردند، گفت: حضور در اين روز مي‌تواند حاوي پيام حمايت مردم از دولت تدبير و اميد و تيم هسته‌اي سخت كوش، شجاع، امين و فداكار ايران باشد. حجت‌الاسلام مجيد انصاري همچنين با بيان اينكه ابزار اختلاف‌افكني و تفرقه با بهانه‌هاي حمايت از شيعه يا سني بيش از گذشته موجب تضعيف قدرت جهان اسلام در برابر اسراييل شده است، گفت: روز جهاني قدس مي‌تواند خنثي كننده اين ترفند‌ها باشد.

به گزارش ايرنا، گزيده سخنان حجت‌الاسلام والمسلمين مجيد انصاري در ادامه مي‌آيد:

حضور يكپارچه مردم در روز جهاني قدس مي‌تواند حاوي پيام حمايت مردم از دولت تدبير و اميد و تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي سخت‌كوش، شجاع، امين و فداكار ايران باشد. روز جهاني قدس كه از يادگاران بزرگ و مهم امام خميني‌(ره) است به عنوان روز همبستگي همه ملت‌هاي مسلمان عليه ظلم و اشغال و جنايت‌هاي صهيونيست‌ها شناخته مي‌شود، امسال از اهميت و ويژگي خاصي برخوردار است.

متاسفانه جريان صهيونيستي داعش و تروريست‌هاي تكفيري، جهان اسلام را به خود مشغول كرده و توجهات مسلمانان از آرمان فلسطين و مقابله با اشغالگري و جنايات رژيم جعلي صهيونيستي اسراييل به فجايع و جنايات بي سابقه اين گروه تروريستي وحشي معطوف شده است.

جهان اسلام، از منطقه خاورميانه تا آسيا و آفريقا اين روزها در آتش جنايات تروريست‌ها مي‌سوزد و كشورهاي اسلامي درگير جنگ داخلي، برادر كشي، قتل، غارت، انفجار و ويراني شده‌اند. با كمال تاسف كشور عربستان با برخورداري از ثروت افسانه‌اي نفت - كه ثروت جهان اسلام و مردم مسلمان است - به جاي پرداختن به موضوع فلسطين و حمايت از مردم مسلمان مظلوم فلسطين و مقابله با رژيم صهيونيستي اسراييل و امريكا و قدرت‌هاي ضداسلامي، همه امكانات تسليحاتي مالي و نظامي خود را صرف تقويت جريان تروريستي در منطقه، ناامن كردن كشورهاي منطقه و خصوصا بمباران وحشيانه و ويران كردن كشور اسلامي فقير و مظلوم يمن و به خاك و خون كشيدن مردم اين كشور آن هم در ماه رمضان مي‌كند.

عملا، فضا و حاشيه امني براي رژيم جعلي اسراييل به وجود آمده، در چنين شرايطي بر هر فرد مسلمان اعم از شيعه و سني واجب است كه در روز جهاني قدس يك بار ديگر انگشت اشاره خود را به سمت رژيم غاصب اسراييل به عنوان حامي تروريست، بزرگ‌ترين تروريست دولتي و به عنوان دشمن شماره يك جهان اسلام نشانه بروند و مسلمانان را به خطر روز افزون اين غده چركين سرطاني متوجه سازند.

علما و نخبگان جهان اسلام و جريانات سياسي بايد در اين موضوع نقشي بيشتر ايفا و سعي كنند جريان انحرافي تكفيري و خشونت‌طلبي تروريست را به عنوان عامل رژيم اشغالگر اسراييل و حامي عملي آن معرفي كنند و جوانان كشورهاي اسلامي و كساني را كه به دليل بي خبري و تحت تاثير اطلاعات كاذب جذب گروه‌هاي تكفيري شده‌اند، بيدار كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون