• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3287 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۶ تير

باخوانندگان

6263-0938

پلكاني شدن تعرفه آب براي جريمه مشتركان پرمصرف، اقدامي در راستاي نهادينه كردن فرهنگ مبارزه با اسراف و اصلاح الگوي مصرف در جامعه است اما تا زماني كه ساكنان مجتمع‌هاي مسكوني داراي كنتور مشترك به نصب كنتور فرعي و مستقل اقدام نكرده‌اند اين جريمه‌ها براي آنها عادلانه و منطقي نخواهد بود.

4263-0911

صدا و سيما در خبرهايش يكسويه عمل مي‌كند . مثلا درباره لغو كنسرت‌ها طوري خبررساني مي‌كند كه انگار هيچ اتفاقي نيفتاده. تازه در همه گزارش‌هايش هم آخرسر دولت مقصر است!

9188-0912

صفحه حوادث عملا صفحه شرح انواع كلاهبرداري‌ها و اعمال غيراخلاقي شده است كه عرق شرم به تن انسان مي‌نشاند. مثل دزدي جواني از يك زن بيمار در بيمارستان يا كلاهبرداري در قالب عمل نيكوكارانه، يا زورگيري از رانندگان ماشين‌هاي لوكس با تهديد به ميخ كشي! بحران اخلاق ما را احاطه كرده است. خاطرم هست بسيار روايت‌ها از دزداني شنيده‌ايم كه در دزدي هم طبق اصول خودشان مرام و معرفت داشتند. نمي‌دانم كدام مرجع خود را متولي احياي اصول اخلاقي در جامعه مي‌داند اما هر نهاد و سازماني كه هست بايد بداند زنگ خطر به شكل جدي به صدا درآمده است. صفحه حوادث، ديگر صفحه حوادث نيست، صفحه شرح بي‌اخلاقي‌هاست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون