• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5451 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۲۸ اسفند

اجراي طرح امداد نوروزي گروه بهمن از 25 اسفند تا 14 فروردين

معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش از اجراي طرح امداد نوروزي ۱۴۰2 بهمن موتور از 25 اسفند ماه امسال تا پايان تعطيلات نوروزي در 14 فروردين خبر داد.
امير ميرمنصف معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن گفت: طرح امدادي ويژه نوروز 1402 از 25 اسفند ماه تا چهاردهم فروردين اجرا مي‌شود و طي آن تعميرگاه مركزي و نمايندگي‌هاي بهمن موتور از ساعت 8 الي 18 به صورت كشيك آماده ارايه خدمات به مشتريان اين گروه صنعتي خواهند بود. وي ادامه داد: همزمان مركز پاسخگويي با شماره تماس 48027-021 به صورت شبانه‌روز آماده ارايه خدمات به مشتريان است. معاون خدمات فروش و پس از فروش گروه بهمن با اشاره به دستورات ستاد ملي مبارزه با كرونا و پيش‌بيني حجم سفرهاي نوروزي اظهار كرد: براي هموطناني كه سفرهاي ضروري خواهند داشت، اكيپ‌هاي امدادي در برخي مسيرها و جاده‌ها مستقر شده و آماده ارايه خدمات امدادي خواهند بود. ميرمنصف با بيان اينكه اين طرح علاوه بر حضور كليه نمايندگي‌هاي بهمن با همكاري كانون جهانگردي و امداد خودرو ايران برگزار مي‌شود، گفت: همكاري با كانون جهانگردي اتومبيلراني و امداد خودرو ايران و ارايه خدمات پس از فروش با بالاترين گستردگي و كمترين زمان ممكن و همچنين تامين و ارسال سريع قطعات مصرفي و امدادي به نمايندگي‌ها در تمام ايام تعطيلات از جمله ويژگي‌هاي متمايز خدمات نوروزي امسال است.
وي با اشاره به فعاليت امدادهاي متفرقه در جاده‌هاي كشور گفت: به مشتريان توصيه مي‌شود از خدمات امدادي متفرقه و بدون مجوز استفاده نكنند زيرا دريافت تعميرات متفرقه مي‌تواند منجر به بروز مشكلاتي از جمله به‌كارگيري قطعات غيراستاندارد و دريافت هزينه‌هاي سنگين باشد؛ شركت بهمن موتور تلاش دارد در تمامي مسيرها، دسترسي به خدمات تضمين شده را فراهم سازد.
گفتني است، هموطنان مي‌توانند از طريق شماره سراسري 48027 به صورت شبانه‌روزي، وب‌سايت و همچنين نرم‌افزار گروه بهمن خدمات امدادي خود را ثبت كنند. همچنين فهرست نمايندگي‌هاي گروه بهمن در وب‌سايت اين شركت به نشاني www.bahman.ir اعلام شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها