• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5459 -
  • ۱۴۰۲ سه شنبه ۲۲ فروردين

تجربه تكنولوژي روز دنيا با XB1

رانندگي با XB1 شما را به اوج مي‌رساند

با عرضه XB1 مصرف‌كننده ايراني، خودروي كاملا متفاوتي را تجربه خواهد كرد، مصرف‌كننده ايراني با اين محصول با استانداردهاي روز دنيا در توليد خودروها آشنا خواهد شد. اين جملات پيش‌بيني مديرعامل گروه بهمن از جايگاه SUV جديد بهمن‌موتور در ايران است.‌XB1 محصول جديد بهمن‌موتور است كه طبق وعده مديران اين شركت سال 1402 به بازار مي‌رسد.
جتور سازنده اصلي XB1، مونتاژ آن در ايران را به شركت بهمن‌موتور سپرده است. بنابراين مي‌توان بهمن موتور را به عنوان معتمد اين شركت در ايران دانست. فيدليتي XB1 يا جتور داشِنگ بر مبناي پلتفرم جديد كانلون چري ساخته شده است. برند جتور به عنوان يكي از زيرمجموعه‌هاي چري، در سال ۲۰۲۱ از نخستين كانسپت خود با نام X رونمايي كرد. پايه و اساس جتور داشِنگ يا فيدليتي XB1 نيز همين كانسپت است.
اينSUV از يك موتور 1600 سي.سي توربو شارژ با 197 اسب بخار قدرت بهره مي‌برد. به‌كارگيري موتور توروبو شارژ تواني قابل قبول در پيمايش مسيرهاي كوهستاني ايران به راننده مي‌دهد. بنابراين مي‌توان اين خودرو را جزو محصولات قدرتمندي دانست كه در داخل كشور توليد مي‌شود. همچنين گيربكس هفت سرعته‌تر، تجربه رانندگي با اين محصول را بسيار لذت‌بخش مي‌كند. انتخاب گيربكس‌تر براي XB1، رانندگي با اين خودرو را در شهرهاي پرترافيك آسان كرده است. 
بدون ترديد طراحي بدنه XB1 جسورانه است و از اين پس بايد اين محصول را جزو پيشروترين و جوان‌پسند‌ترين خودروهاي روز ايران بدانيم. قسمت‌هاي جلويي اين خودرو چشم‌نواز و اغوا‌كننده شور و هيجان جوانان خواهد بود. حس هيجان و رانندگي پرهيجان را به راننده و ديگران به خوبي منتقل مي‌كند.‌بهمن‌موتور، هوشمندانه خلأ وجود يك خودروي جوان‌پسند در بازار خودروي ايران را شناسايي كرده و محصولي جذاب را معرفي كرده است.‌XB1 محصولي است كه به سبب طراحي خاص آن مورد پسند جوانان اسپرت‌پسند و مديراني خواهد بود كه علاقه‌مند به خودروهاي پرابهت هستند .
اين خودرو از آپشن‌هاي رفاهي و ايمني روز جهان استفاده خواهد كرد. رانندگي با خودرويي كه اتوپارك و سيستم‌هاي هشدار‌دهنده دارد و با دوربين‌هاي متعدد ديدي همه‌جانبه به راننده مي‌دهد، ايمن و راحت خواهد بود. به همين ترتيب استفاده از مانيتور چندرسانه‌اي نيز حس سفري لذت‌بخش را به تمامي كاربران خودرو مي‌دهد. بهمن موتور اين خودرو را با اين امكانات عرضه خواهد كرد به همين ترتيب به كارگيري 6 كيسه هوا در اين خودرو، ايمني آن را به حد مطلوبي بالا برده است.
فضاسازي داخل كابين اين خودرو جذاب و شورانگيز است. به نحوي كه اين محصول مي‌تواند سفري مطمئن و آسوده براي تمامي اعضاي خانواده ايجاد كند. امكانات رفاهي، تجهيزات افزايش كيفيت هوا و صندلي‌هاي ارگونوميك سفري لذت‌بخش را به كاربران اين محصول هديه مي‌دهد. 
اين محصول همانند توليدات پيشين بهمن، طيف وسيعي از علاقه‌مندان به خودرو را به خود جذب خواهد كرد. بدون ترديد بهمن‌موتور، علاوه بر انتخاب بهترين محصول، خودروهاي خود را مبتني بر ارزش‌هاي جلب رضايت مشتريان قيمت‌گذاري مي‌كند. بنابراين XB1 يك تحول جدي در ارزش‌هاي بازار خودرو ايجاد خواهد كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون