• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5476 -
  • ۱۴۰۲ شنبه ۱۶ ارديبهشت

مدير فروش خودروهاي تجاري گروه بهمن:

آخرين فروش محصولات تجاري بهمن در بورس كالا رضايت‌بخش بود

عباس ماركلايي، مدير فروش خودروهاي تجاري گروه بهمن، آخرين عرضه محصولات تجاري گروه بهمن در بورس كالا را رضايت‌بخش مي‌داند. وي در پاسخ به اين سوال كه «چرا در اين نوبت عرضه خودرو در بورس كالا از شدت تقاضا كاسته شد؟» گفت: با تجربه اخير در بورس كالا، نظر كارشناسان تاييد شد كه بارها گفته‌اند بورس كالا در سريع‌ترين زمان قيمت خودرو را به تعادل مي‌رساند و اين مساله اتفاق افتاد و خودروهاي تجاري با قيمتي متناسب و منطقي به فروش رسيد. در آخرين نوبت فروش محصولات تجاري گروه بهمن در بورس كالا كه 12 ارديبهشت انجام شد، محصولات فاو 420 (سيبا موتور)، امپاورBD500 و كاميون فورس 6تن كابين خوابدار و بدون كابين به روش بورس كالا به فروش رفت. در اين عرضه تمامي متقاضيان خريد محصولات بهمن ديزل موفق شدند محصولات تجاري خود را خريداري كنند. مدير فروش خودروهاي تجاري گروه بهمن ضمن ابراز رضايت در خصوص دور شدن هيجانات از بازار خودرو گفت: خودرو در ساليان گذشته به يك كالاي سرمايه‌اي تبديل و بازار نسبت به آن واكنشي شده است كه اين هيجانات و التهامات به مشتريان واقعي و مصرف‌كنندگان نهايي لطمه وارد مي‌كند. ماركلايي يادآور شد: اما معامله اين محصولات در بورس كالا، رفته رفته هيجان و التهاب را از اين بازار گرفت به‌طوري كه در آخرين نوبت فروش محصولات تجاري گروه بهمن، مصرف‌كننده واقعي نزديك به قيمت تعيين شده به محصول دست پيدا كرد. وي در همين رابطه گفت: در اين نوبت از عرضه در بورس كالا، تمامي محصولات عرضه شده فروش رفت و هيچ محصولي بدون تقاضا نماند. نسبت عرضه و تقاضا براي محصولات بهمن ديزل، فورس كابين خوابدار 105 درصد و 249درصد و براي فورس بدون خواب 100درصد و كشنده امپاور 101 درصد بوده است. ماركلايي با تاكيد بر اينكه استمرار عرضه در بورس كالا سبب منطقي شدن حجم تقاضا در اين روش فروش شده است، گفت: خوشبختانه بازار آرام شده و اميدواريم اين فضا تداوم داشته باشد. در فضاي آرام، ميزان عرضه و تقاضا واقعي مي‌شود و تقاضاهاي كاذب حذف مي‌شوند. بنابراين خودروسازان مي‌توانند بر اساس نياز واقعي بازار، برنامه‌هاي آتي و درازمدت توليد خود را برنامه‌ريزي كنند. وي در همين رابطه افزود: در گروه بهمن سعي مي‌شود تا محصول به دست مشتري واقعي برسد و اصل حفظ رضايتمندي مشتري است. استراتژي بهمن معرفي محصولات متنوع با كيفيت و به‌روز دنياست. بنابراين گروه بهمن متناسب با تقاضاي بازار به مشتريان خود پاسخ مي‌دهد. مدير فروش خودروهاي تجاري گروه بهمن يادآور شد: سياست گروه بهمن، همواره قيمت‌گذاري منصفانه است به‌طوري‌ كه گروه بهمن در مقايسه با محصولات مشابه قيمت پايين‌تري را اعلام مي‌كند، هرچند پيش از اين برخي هيجانات و التهابات منجر به اين مي‌‎شد كه خريدار واقعي محصول، هزينه بيشتري را بپردازد كه با اين سياست تلاش مي‌شود هزينه متناسب پرداخت شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون