• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5483 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۲۴ ارديبهشت

برگزاري چهارمين دوره مسابقه دانش‌آموزي مسير با حمايت آكادمي همراه اول

مسابقه دانش‌آموزي مسير در چهارمين دور خود با حمايت آكادمي همراه اول برگزار شد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، اختتاميه چهارمين دوره مسابقه دانش‌آموزي «مسير» 21 ارديبهشت 1402 با حمايت آكادمي همراه اول در فرهنگسراي انقلاب برگزار و از نفرات و گروه‌هاي برتر تجليل شد. مسابقه معرفتي مسير در ايام ماه مبارك رمضان به مدت 17 روز و به صورت برخط برگزار شد.
در اين رويداد بيش از 800 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر متوسطه اول مدارس سراسر كشور در قالب گروه‌هاي سه نفره ثبت‌نام كردند و در سامانه رسمي رويداد با يك داستان جذاب و نمادين مواجه شدند و در انتها بيش از 2 هزار فعاليت متنوع توسط آنان انجام شد.
پرداختن به معارف قرآني به شكل قابل فهم و تاكيد بر كاربردي بودن مطالب و فعاليت‌ها براي نوجوانان در زندگي امروزي، استفاده از شيوه‌ها و ابزارهاي نوين براي مديريت انگيزه و انتقال مفاهيم نظير بازي وار‌سازي و داستان‌گويي، تاكيد بر كار تيمي و بهره‌مندي از جذابيت‌هاي گرافيكي و صوتي ضمن استفاده از فناوري‌هاي ديجيتال ازجمله مولفه‌هاي اصلي اين مسابقه بودند.
اين رويداد در تلاش بود تا قدم موثري در جهت‌دهي نوجوانان نخبه كشور به سمت معارف قرآني و ايجاد گفتمان سبك زندگي قرآني ايفا كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون