• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5501 -
  • ۱۴۰۲ چهارشنبه ۱۷ خرداد

حضور همراه اول در نمايشگاه بورس، بانك و بيمه تهران

نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانك و بيمه تهران ۱۴۰۲ با حضور گروه همراه اول آغاز به كار كرد. به گزارش اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، پانزدهمين دوره «نمايشگاه بين‌المللي بورس، بانك و بيمه تهران ۱۴۰۲» با حضور همراه اول از صبح روز سه‌شنبه 16 خرداد به مدت چهار روز در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران آغاز به كار كرد. 
گروه همراه اول با رويكرد «سرويس‌هاي حوزه بانكي و مالي» و محوريت «سرويس‌هاي فينتك، سرمايه‌گذاري و راهكارهاي سازماني» در اين نمايشگاه كه از بزرگ‌ترين رويدادهاي مالي منطقه خاورميانه و يكي از مهم‌ترين اجتماعات فعالان اقتصادي كشور به حساب مي‌آيد، شركت كرده است.  شرايط اقتصادي كشور در سال‌هاي گذشته 
به گونه‌اي بوده كه لزوم برقراري ارتباط مستقيم و بدون واسطه و افزايش دانش مالي در بين مديران، تصميم‌سازان و فعالان اقتصادي كشور و همين‌طور آحاد جامعه به خوبي احساس مي‌شود.
از اين رو همراه اول به عنوان نخستين و بزرگ‌ترين اپراتور تلفن همراه كشور به ارايه سرويس‌هاي مختلف در حوزه‌هاي سرمايه‌گذاري، سرويس‌هاي فينتك و حوزه مالي، حوزه بيمه و سرويس‌هاي سازماني شامل «موبايل كانكت»، «سفته و برات»، «همات»، «سامانه جامع امضاي ديجيتال»، «كيف پول فراگير و اپليكيشن اوانو»، «آي بيمه» و «خدمات اپراتور بانكي» مي‌پردازد. 
سرويس‌هاي مختلف در حوزه‌هاي سرمايه‌گذاري، سرويس‌هاي فينتك و حوزه مالي، حوزه بيمه و سرويس‌هاي سازماني هدف اصلي همراه اول از حضور در اين نمايشگاه كه سالانه با حضور جمع زيادي از شركت‌هاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه بورس، بانك و بيمه برپا مي‌شود، تبادل دانش در حوزه ارتباطات، فناوري اطلاعات، كسب و ‌كارهاي ديجيتال و تعامل با بازيگران اين صنعت است. اين نمايشگاه كه از ساعت 8 تا 15 ميزبان علاقه‌مندان و بازديدكنندگان به اين صنعت است، فرصتي است تا شركت‌هاي فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازديد متخصصان اين عرصه قرار دهند و با درنظر گرفتن روند تقاضاي بازارها و سمت و سوي رشد اين عرصه، فعاليت‌ها و نوآوري‌هاي آينده خود را معرفي كنند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون