• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3297 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۱ تير

خبر كوتاه

كشته شدن مادر عروس در مراسم عروسي

باشگاه خبرنگاران| شادي با اسلحه در مراسم عروسي، به قتل مادر عروس منجر شد.

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز در تشريح اين خبر گفت: در پي دريافت خبري مبني بر تيرخوردگي يكي از شهروندان در يكي از باغ‌هاي مجالس در اطراف شهرك صدرا شيراز، بلافاصله ماموران كلانتري صدرا براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ بهادر اسماعيلي افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده كردند يك نفر با قصد نمايش شادي با اسلحه ساچمه‌زني در عروسي و به‌صورت غيرعمد يكي از مهمان‌هاي حاضر در باغ را مجروح كرده كه وي به علت شدت جراحات وارده فوت كرده است. وي تصريح كرد: ماموران در بازرسي از باغ سه سلاح سوزني و فاقد مجوز را كشف كردند و در‌اين راستا سه متهم دستگير و به كلانتري انتقال داده شدند. فرمانده انتظامي شهرستان شيراز با بيان اينكه تحقيقات در اين مورد ادامه دارد، افزود: خانواده‌ها و شركت‌كنندگان در مراسم‌ عروسي نبايد با ايجاد هيجان‌هاي كاذب براي مردم مزاحمت ايجاد كنند و حمل و تيراندازي با اسلحه در مراسم عروسي علاوه بر پيگرد قانوني براي عاملان آنها موجب به وجود آمدن حوادث ناگوار و مرگبار براي خود آنها و اطرافيان مي‌شود. سرهنگ اسماعيلي هشدار داد: ماموران انتظامي استان فارس با افرادي كه بخواهند با اعمال مجرمانه خود باعث برهم زدن نظم و امنيت عمومي شوند، برخورد خواهند كرد.

 

انتشار تصاوير خصوصي همسر بعد از جدايي

پليس| رييس پليس فتاي گلستان از دستگيري فردي كه اقدام به توهين و مزاحمت و انتشار تصاوير خصوصي شهروند علي‌آبادي در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي موبايلي كرده بود، خبر داد. سرهنگ حبيب‌الله رجبعلي، در تشريح جزييات اين خبر گفت: در پي وصول مرجوعه قضايي مبني بر شكايت فردي دال بر توهين و مزاحمت و ارسال تصاوير خصوصي، با تحقيقات به‌عمل آمده از شاكي و بررسي‌هاي مقدماتي مشخص شد فردي در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي موبايلي اقدام به انجام اين‌كار كرده است. در تحقيقات تكميلي و بررسي‌هاي فني و تخصصي پليس فتا، در نهايت فردي به آدرس گرگان كه قبلا با شاكي به‌صورت موقت ازدواج كرده بوده، به عنوان مظنون مورد شناسايي قرار گرفت. سرهنگ رجبعلي، در ادامه حسب هماهنگي قضايي، نامبرده به اين پليس احضار و با تحقيقات از وي، در نهايت به بزه ارتكابي اعتراف كرد و گفت: من همسر سابق شاكي بودم. براي انتقامجويي تعدادي از عكس‌هاي دوران ازدواج‌مان را در اينترنت پخش كردم تا از او انتقام بگيرم. رييس پليس فتاي گلستان در پايان از شهروندان خواست تا به هويت‌ها در فضاي مجازي اعتماد نكنند و در صورت برخورد با موارد مشكوك، از طريق شماره تماس‌هاي 2182421 و 2182282 گزارش كنند.

 

قتل پس از شرب خمر

باشگاه خبرنگاران|درگيري و نزاع دو دوست در زنجان مرگ جوان 27 ساله را رقم زد. بامداد دوشنبه پسري كه شرب خمر كرده بود با استفاده از قيچي خياطي مقتول را كه گفته مي‌شود دوست خود بوده مجروح و روانه بيمارستان مي‌كند. سرهنگ جعفر كردلو، رييس مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي استان زنجان در اين باره گفت: مصدوم پس از وارد آمدن جسم نوك تيز به ناحيه گردن، دچار خونريزي شديد شده و براي مداوا و درمان با آمبولانس به مركز درماني منتقل مي‌شود اما با وجود تلاش پزشكان معالج روي تخت بيمارستان جان مي‌سپارد. وي ادامه داد: متهم كه با استفاده از موتوسيكلت قصد فرار از صحنه جرم را داشت با رسيدن ماموران دستگير و به نيروي انتظامي تحويل داده شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون