• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3302 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۶ مرداد

خبر كوتاه

مرگ پيرمرد با سقوط در چاهك آسانسور

ايسنا| سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از مرگ پيرمرد 65 ساله درپي سقوط از چاهك آسانسور خبر داد. جلال ملكي در تشريح جزييات اين خبر گفت: وقوع حادثه سقوط در چاهك آسانسور در ساعت 10:41 ديروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهي، عوامل گروه نجات دو را به محل حادثه واقع در كيان‌شهر خيابان روان‌بخش اعزام كرد. وي با اشاره حضور آتش‌نشانان در محل حادثه خاطرنشان كرد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد كه حادثه در يك ساختمان هفت طبقه مسكوني رخ داده و درپي آن پيرمردي 65 ساله از طبقه چهارم به چاهك آسانسور سقوط كرده و روي كابين اول آسانسور افتاده است. سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با اشاره به عمليات آتش‌نشانان براي نجات اين فرد، گفت: آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده از تجهيزات مخصوص وارد چاهك آسانسور شده و اين پيرمرد را خارج و تحويل عوامل اورژانس دادند كه در بررسي علايم حياتي مشخص شد وي جان خود را از دست داده است. به گفته ملكي آتش‌نشانان پس از ايمن‌سازي محل در ساعت 11:16 به عمليات خود خاتمه دادند.

 

انتقام‌گيري بي‌تالكي با انتشار تصاوير شخصي

مهر| رييس پليس فتاي استان آذربايجان غربي از دستگيري فردي كه با استفاده از نرم افزار پيام رسان «بي تالك»، تصاوير شخصي دختر جواني در اروميه را منتشر كرده بود، خبر داد. رييس پليس فتاي آذربايجان غربي در تشريح جزييات اين خبر گفت: فردي با ارايه مرجوعه قضايي به ماموران اين پليس مدعي شد كه مدتي است در شبكه اجتماعي بي‌تالك صفحه‌اي ساخته شده كه شماره تماس وي به همراه مطالب و تصاوير غيراخلاقي و عناوين خلاف عفت عمومي در آن درج شده است. سرهنگ كوره بلاغي ادامه داد: شاكي با عنوان اينكه از شبكه‌هاي اجتماعي و نرم افزار‌هاي پيام رسان تلفن همراه هيچ اطلاعي ندارد، خواستار رسيدگي به پرونده خود شد. وي افزود: با تشكيل پرونده ماموران اقدامات خود را براي شناسايي متهم يا متهمان آغاز كردند و در نهايت موفق به شناسايي يك نفر متهم شدند. وي گفت: با احضار متهم وي منكر انجام هرگونه عمل مجرمانه‌اي شد اما در ادامه با ديدن مستندات ديجيتال به جرم خود مبني برساختن صفحه جعلي و انتشار تصاوير دختر جوان اعتراف كرد و مدعي شد با اين كار قصد داشتم از شاكي انتقام بگيرم. با اعتراف متهم و تكميل پرونده، وي به دادسرا منتقل شد. رييس پليس فتاي آذربايجان غربي با تاكيد بر اينكه شبكه‌هاي اجتماعي مكاني براي تسويه‌حساب‌هاي افراد نيست، افزود: با كاربراني كه قصد سوءاستفاده از فضاي مجازي را دارند، برخورد قانوني خواهد شد.

 

قتل دوست قديمي به بهانه تفريح

پليس| پسري جوان كه همراهش را در كوهستان‌هاي منطقه برنگ از توابع شهرستان دشتستان با شليك گلوله به قتل رسانده بود، تسليم پليس شد. سردارحيدرعباس‌زاده، فرمانده انتظامي بوشهر در تشريح جزييات پرونده گفت: روز گذشته سه جوان به هويت معلوم از روستاي جره شهرستان دشتستان درحالي كه يك قبضه سلاح كلاشينكف به همراه داشتند براي تفريح به كوهستان‌هاي برنگ عزيمت مي‌كنند. پس از رسيدن به محل مورد نظر متهم به قتل سلاح را به طرف يكي از همراهانش گرفته و درمورد اختلافات قبلي كه با هم داشتند، بحث و مشاجره مي‌كنند. با اوج گرفتن مشاجره بين آنها فرد مسلح با شليك يك گلوله جوان 22 ساله به هويت «الف» را از پاي درآورد كه با توجه به برخورد تير به سينه مقتول و ناهمواري مسير، گرماي هوا و خونريزي شديد منجر به مرگش شد. به گفته سردار عباس‌زاده با اطلاع پليس و عزيمت به محل حادثه يكي از متهمان به هويت «ح» در همان ساعت‌هاي اوليه و درنزديكي محل وقوع حادثه دستگير شد و در تحقيقات مقدماتي به شرح كامل ماجرا براي پليس پرداخت. متهم اصلي به هويت «الف» با همكاري خانواده‌اش كمتر از 10 ساعت پس ازحادثه خود را به پليس تسليم كرد و سلاح به كار رفته در قتل به همراه پنج تير جنگي از او كشف شد. فرمانده انتظامي بوشهر در پايان توصيه كرد كه خانواده‌ها، بزرگان قوم و افراد با نفوذ محلي با تقويت نقش اصلاح‌گرانه خود در هدايت، مشاوره و همراهي با جوانان زمينه ايجاد چنين حوادث تلخي را از بين ببرند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون