• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3317 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ مرداد

باخوانندگان

9188-0912

به تازگي تمام تعاملات فرهنگي مرتبط با فيلم، سريال‌ها و برنامه‌هاي تلويزيوني در قالب پرسش و پاسخ تعيين شده و مسابقه‌هايي با صرف هزينه با دريافت پيامك برگزار مي‌شود اما اينكه به نام هم‌انديشي با تماشاچي منبع درآمدزايي قرار بگيريم توهيني است كه به دليل شيوع آن قبح خود را از دست داده و اين كار ضد فرهنگي با ادعاي نشر اعتلاي فرهنگي حتي با اذعان به كمبودهاي موجود به نوعي كاسبي است و توهين به افرادي است كه تعاملات را در بستر فرهنگي جست‌وجو مي‌كنند. كاش به جاي تن دادن به هر تبي، به رسالتي كه عهده داريم، مي‌انديشيديم. ياد روشنفكراني به خير كه روزگاري مسابقات را حتي در قالب قرعه‌كشي بانك‌ها و پودر و ساير كالاها به نقد مي‌گرفتند و حالا خود كاسب انديشه شده‌اند.

 

6263-0938

سازمان امور مالياتي كشور سرمايه‌گذاري در موسسات مالي غيرمجاز را با پرداخت ماليات، مجازات مي‌كند. آنچه مسلم است امثال اين نوع جريمه‌ها ضمن آنكه منجر به تعطيلي آنها نخواهد شد بلكه ناخواسته نوعي تاييد و جلب اعتماد بيجا به آنها هم محسوب مي‌شود.

 

يك مخاطب

با فسادهايي كه در كشور اتفاق افتاده، عذرخواهي كه سهل است، بايد خاطيان محاكمه و به سزاي اعمال‌شان برسند. آخر كدام آدم بعد از اين همه فساد، عذرخواهي مي‌كند؟

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها