• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3327 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۵ شهريور

خبر كوتاه

اگر قرار است با اسكوچيچ سقوط كنيم او را عوض كنيد!

رييس هيات فوتبال خوزستان كه از اتفاقات بعد از بازي فولاد و پرسپوليس حسابي ترسيده براي آرام كردن هواداران بحث بركناري اسكوچيچ را به ميان مي‌كشد! او در مصاحبه‌اي گفت: «از هواداران خوزستاني انتظار داريم صبر بيشتري داشته باشند. مسوولان فولاد خوزستان هم نبايد منتظر بمانند تا تيم از دست برود و اين شايعه كه قرار است تيم سقوط كند الكي الكي قوت بگيرد. آنها اگر مي‌بينند سرمربي تيم توان ندارد و تعويض مربي نتيجه مي‌دهد با او قطع همكاري كنند تا از بهانه‌هاي احتمالي جلوگيري شود.» به هر حال صحبت كردن از سقوط يك تيم آن هم در هفته پنجم از توانايي‌هاي مديران آشنا به فوتبال است!

 

شايعه درباره فرهاد مجيدي

اينطور كه به نظر مي‌رسد در بازي روز جمعه ستارگان ايران و جهان خبري از فرهاد مجيدي نخواهد بود. دليلش؟ ناراحتي بازيكن محبوب هواداران استقلال از يكسري رفتارها. خبرآنلاين درباره اين موضوع نوشته: مجيدي زماني به تيم ستارگان ايران دعوت شد كه علي دايي گفته بود در مسابقه اين تيم شركت نمي‌كند. به همين دليل هم بود كه تصور مي‌شد دعوت از مجيدي به دليل پر كردن جاي خالي علي دايي بوده و از طرفي مسوولان تيم ستارگان ايران مي‌خواهند با اين كار تماشاگران بيشتري را به ورزشگاه بكشانند. از آن زمان تا حالا، مجيدي اظهارنظر قطعي درمورد حضورش در تيم ستارگان ايران نكرده اما او از اينكه چرا دير به تيم ستارگان دعوت شده تا همه خيال كنند قرار است جاي خالي دايي را پر كند، ناراحت است. به همين دليل امكان دارد او در مسابقه روز جمعه شركت نكند. روزنامه استقلال جوان هم در شماره امروز خود نوشته كه حضور مجيدي در بازي ستارگان ايران و جهان قطعي نيست.

 

مهاجمان پرسپوليس زننده 100درصد گل‌ها

طارمي با گلي كه به فولاد زد تعداد گل‌هايش در ليگ برتر دو رقمي شد. تيم پرسپوليس در اين فصل با وجود نتايج ضعيف يكي از بهترين خط حمله‌ها را دارد و بازيكنان اين تيم ۸ گل به ثمر رسانده‌اند. نكته جالب اينكه همه ۸ گل را مهاجمان زده‌اند كه آمار جالب توجهي از تيم برانكو است. مهدي طارمي ۴ گل و عاليشاه ۲ گل زده‌اند و عليپور و نوروزي نيز دو گل ديگر را به ثمر رسانده‌اند كه همگي در خط حمله بازي مي‌كنند. همچنين طارمي با گلي كه به فولاد زد تعداد گل‌هايش در ليگ برتر دو رقمي شد. طارمي فصل قبل ۷ گل در ليگ برتر زد و در اين فصل نيز تا قبل از هفته پنجم دو گل زده بود كه با دو گل مقابل فولاد به رقم ۱۱ گل رسيد. طارمي در مجموع ۴۱ بازي براي پرسپوليس ۱۱ گل در ليگ برتر و يك گل در ليگ قهرمانان آسيا به ثمر رسانده است. او اكنون با ۴ گل در صدر جدول گلزنان فصل قرار گرفته است.

 

اميرشقاقي: با مدرن‌ترين سيستم‌ها تيم را ارنج كردم

سرمربي تيم فوتبال بانوان زير ۱۹ سال كشورمان گفت: پس از نتايج به دست آمده در رقابت‌هاي قهرماني آسيا برخي‌ها با بغض عملكرد تيم را تحليل مي‌كنند. مهناز اميرشقاقي در مورد عملكرد تيم فوتبال بانوان زير 19 سال گفت: گل‌هاي زيادي خورديم و كادر فني نيز انتظار چنين نتايجي را نداشت اما توقع زيادي هم از اين تيم نمي‌توانيم داشته باشيم. اگر دوستاني كه تحليل مي‌كنند در جريان نحوه آماده‌سازي ملي‌پوشان باخبر بودند ديگر از واژه ناكامي استفاده نمي‌كردند. او ادامه داد: شاگردان تيم ما بچه مدرسه‌اي هستند و در روزهايي كه تيم بايد به تمرينات اردويي مي‌پرداخت، شاگردانم درگير درس و مدرسه بودند. در كنار اين موضوع بازي تداركاتي هم نداشتيم. در اين مدت تنها تيم بم حاضر شد با تيم بانوان زير 19 سال مسابقه بدهد و اين در شرايطي است كه ما با تيم‌هايي همگروه بوديم كه عناوين جهاني دارند. سرمربي تيم ملي فوتبال بانوان زير 19 سال اظهار داشت: تيم ملي برزيل در جام جهاني در كشور خودش و در مرحله حساس رقابت‌هاي جهاني 7 گل از تيم ملي آلمان خورد، آيا بايد گفت سرمربي و كادر فني مقصر هستند؟ فوتبال ورزش اتفاقات غيرمنتظره است. اميرشقاقي گفت: قصد توجيه خودم و شاگردانم را ندارم اما منصفانه قضاوت كنيد. در برخي نقدها و تحليل‌ها خواندم كه عنوان كرده‌اند امير شقاقي از سيستم‌هاي قديمي در ارنج تيمش استفاده كرده است، اين در حالي است كه با مدرن‌ترين سيستم‌هاي بازي، تيم را چيديم كه مدارك اين بازي‌ها در سايت AFC موجود است.

 

فوتباليستي كه مي‌خواهد پروفسور سميعي او را معاينه كند

ابراهيم تقي‌پور چند سال پيش با خبر ابتلا به تومور مغزي خبرساز شد. مدافع سابق پرسپوليس، استقلال تيم ملي حالا چند سالي است كه مشغول معالجه است. او درباره وضعيتش مي‌گويد: «خوشبختانه از لحاظ جسمي و روحي در حال حاضر مشكلي ندارم و به زندگي عادي‌ام ادامه مي‌دهم. از اشعه گاما استفاده مي‌كنم كه جلوي رشد تومور را گرفته است، اما پزشكان مي‌گويند اين تومور همچنان به مغزت چسبيده است. همچنان با ترس و استرس زندگي مي‌كنم. هيچگاه زماني كه متوجه شدم در سرم تومور است را فراموش نمي‌كنم؛ چند ماه من و خانواده‌ام شب و روز گريه مي‌كرديم، اما به يكباره با ديدن يك برنامه تلويزيوني از اين رو به آن رو شدم و اميد به زندگي پيدا كردم. برنامه ماه عسل با توجه به مهمان‌هايي كه مي‌آمدند مرا تحت تاثير قرار داد. وقتي ديدم آنها در گذشته چه مشكلاتي داشتند و حالا به شرايط خوبي رسيده‌اند، اميد به زندگي ‌ما بازگشت. براي اين كار بايد از احسان عليخاني، مجري برنامه تشكر كنم. من مشكل مالي براي درمانم ندارم و خوشبختانه در دوراني كه فوتبال باز كردم، آنقدر پس انداز كردم كه الان به مشكل نخورم. بيشترين انتظارم حمايت معنوي است و يك درخواست داشته‌ام كه تاكنون جوابي به آن نداده‌اند و پيش يك نفر كه مي‌شناختم رفتم، اما در را هم باز نكردند. دوست دارم پروفسور سميعي را ببينم و او مرا معاينه كند و تاكنون به خيلي‌ها سفارش كرده‌ام كه مرا به او وصل كنند، اما هنوز موفق نشده‌ام. تنها درخواستم در حال حاضر همين است.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون