• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3330 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۹ شهريور

باخوانندگان

7787-0911

اگر ديوار بي‌اعتمادي بين كشورها از بين برود آن وقت هيچ كشوري دور سفارت خود در كشور ديگر ديوار نمي‌كشد. حالا يك سوال؛ اگر اين اتفاق بيفتد آن‌وقت دلواپسان براي ارضاي دلواپسي خود از كدام ديوار بالا بروند؟

8132-0936

از مشاغل جديد سال‌هاي اخير در شهر من، بندرعباس، «كپسول گازپركني» است كه شكل دست فروشي به خود گرفته و افراد شاغل در آن، فعال‌تر و پر رونق‌تر از شركت‌هاي رسمي آن را دنبال مي‌كنند.

9188-0912

آقاي احمدي‌مقدم پس از بركناري از فرماندهي ناجا، حرف‌هايي زده‌اند كه يادآور افشاگري ويكي ليكس است. مسوولان در زمان تصدي مشاغل خود يا برحقند كه اين را با عملكردشان در زمان مسووليت‌شان بايد نشان دهند يا ناحقند كه آن را هم مردم دير يا زود مي‌فهمند. بنابراين اين‌گونه فرافكني‌ها هيچگاه افراد را پس از بركناري در زمره مدافعان مردم نخواهند نشاند و نبايد ذهن جامعه را دستخوش اين اظهارات كرد.

يك مخاطب

كاش يك هزارم تلاش آقاي رسايي براي اثبات عدم كفايت آقاي روحاني معطوف به دولت گذشته هم مي‌شد. جالب است فسادهاي افشا شده در دولت قبل هيچكدام جاي كار براي آقاي رسايي نداشته و نگاهش ثابت به دولت فعلي دوخته شده است.

6263-0938

استفاده از تلفن همراه و استعمال دخانيات در جايگاه‌هاي سوخت، خطر آتش سوزي و انفجار دارد. با نصب تابلوهاي هشدار‌دهنده، مردم نسبت به اين مساله مهم آگاه مي‌شوند.

1934-0912

چرا با وجود اينكه روابط خوبي با كشور روسيه داريم از اين كشور خودرو وارد نمي‌كنيم تا حداقل رقيبي براي خودروهاي ساخت داخل ايجاد شود؟

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون