• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3330 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۹ شهريور

سر خط خبرها

بخشش 50 درصدي جرايم ديركرد دانشجويان بدهكار| رييس صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم گفت: به مناسبت هفته دولت دانش‌آموختگان بدهكار به صندوق رفاه، با پرداخت بدهي خود به صورت يكجا مي‌توانند از بخشودگي 50 درصدي جرايم ديركرد پرداخت بهره‌مند شوند. مهر

 

كودكان تهراني بالا‌ترين آمار پوسيدگي دندان را دارند| باقر شهني‌زاده، رييس هيات‌مديره انجمن دندانپزشكان عمومي ايران: بالا‌ترين آمار پوسيدگي دندان‌هاي كودكان بالاي چهار سال در كشور مربوط به تهران است و هر ايراني به طور ميانگين شش دندان پوسيده، پرشده و كشيده دارد.

ايلنا

اپيــدمي كــــرونا دررياض |محمدمهدي گويا، مدير مركز بيماري‌هاي واگير وزارت بهداشت: اپيدمي كرونا در رياض اتفاق افتاده اما خوشبختانه حجاج ما به اين شهر سفر نمي‌كنند ولي براي اطمينان خاطر همگي حجاج پس از ورود به كشور، تا دو هفته تحت نظر قرار مي‌گيرند.

فارس

 

بنياد شهيد در دولت قبل هياتي اداره مي‌شد|سيد محمد علي شهيدي، رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران: اين نهاد در دولت قبل به صورت هياتي اداره مي‌شد. عده‌اي در جامعه همواره عليه نخبگان و تشكل‌هاي شاهد و ايثارگر سمپاشي مي‌كنند و مدعي هستند آنها از سهميه‌هاي مختلف بهره برده‌اند در حالي كه اين تبليغي سوء عليه جامعه ايثارگري است. بخش زيادي از مطالبات معوق ايثارگران پرداخت شده اما براي پرداخت باقيمانده معوقات به يك‌هزار و 350 ميليارد تومان بودجه نياز است. در دولت قبل 67‌هزار ايثارگر بيكار وجود داشته و اكنون شمار بيكاران اين قشر از جامعه به كمتر از 50 هزار نفر رسيده است. وي همچنين در پاسخ به اينكه گفته مي‌شود چند ويلاي متعلق به بنيادشهيد در شمال كشور وجود دارد، اما ايثارگران قادر به استفاده از آن نيستند، گفت: چنين چيزي صحت ندارد و هيچ ويلايي متعلق به بنياد شهيد نيست و اگر كسي چنين اماكني را پيدا كرد مطمئن باشد كه ما آن را در اختيار جامعه ايثارگري قرار مي‌دهيم.

اعتماد

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون