• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3330 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۹ شهريور

خبر كوتاه

كلاهبرداري ميليوني با وعده آزادي از زندان

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان سپيدان استان فارس اعلام كرد ماموران پليس امنيت عمومي اين شهرستان كلاهبرداري را كه با وعده آزادي از زندان مبلغ 23 ميليون تومان از يك نفر كلاهبرداري كرده بود، دستگير كردند.

سرهنگ احمد فداكار با اشاره به كلاهبرداري ميليوني فردي از يك محكوم به حبس، گفت: فردي در دادسرا مدعي مي‌شود كه به علت حمل مواد مخدر به شش سال حبس محكوم بوده و فردي كلاهبردار به وي مراجعه كرده و اظهار داشته با نفوذي كه دارد مي‌تواند پرونده وي را مختومه كند.

وي ادامه داد: متهم با اغفال شاكي مبلغ 23 ميليون تومان وجه نقد، يك دستگاه لب تاپ و يك دستگاه خودرو نيسان از وي كلاهبرداري مي‌كند. اين مقام انتظامي گفت: موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس امنيت عمومي قرار گرفته و پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي در نهايت متهم را دستگير و روانه زندان كردند. فداكار با بيان اينكه ماموران انتظامي شهرستان سپيدان آماده مبارزه با كلاهبرداري و ديگر جرايم هستند، از شهروندان درخواست كرد، اطلاعات و اخبار خود را از طريق شماره 110 به پليس اطلاع دهند.

 

كشف 30 هزار عدد قرص قاچاق در مهاباد

فرمانده انتظامي آذربايجان غربي از كشف 30 هزار عدد قرص قاچاق در شهرستان مهاباد طي 24 ساعت گذشته خبر داد.

سردار ناصر اصلاني گفت: در پي كسب خبري مبني بر اينكه فردي در شهرستان مهاباد در يك واحد صنفي در امر تهيه و توزيع قرص‌هاي غيرمجاز فعاليت گسترده‌اي دارد، رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران آن فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: با انجام يك‌سري تحقيقات محسوس و نامحسوس در اين راستا محل مورد نظر شناسايي شد و پس از كسب دستور قضايي در يك اقدام غافلگيرانه مورد بازرسي قرار گرفت كه از محل مذكور جمعا 30 هزار عدد انواع قرص قاچاق كشف شد. فرمانده انتظامي آذربايجان غربي در پايان خاطرنشان كرد: در اين راستا يك نفر دستگير و متهم پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شد.

 

محموله دستكش‌هاي چرم قاچاق به مقصد نرسيد

پليس آگاهي لرستان يك دستگاه تريلي را كه حامل 18 تن دستكش قاچاق چرم بود و 4 ميليارد ريال ارزش داشت، متوقف كرد. سرهنگ قدرت‌الله دالوند گفت: ماموران پليس آگاهي استان لرستان حين كنترل خودروهاي عبوري در محور آزادراه «پل زال- خرم‌آباد» يك دستگاه تريلي كانتينر را توقيف كردند و در بازرسي از آن، 18 تن دستكش چرم قاچاق فاقد مدارك گمركي كه از استان‌هاي جنوبي به مقصد پايتخت بارگيري شده بود، كشف كردند. دالوند با اشاره به دستگيري يك نفر و تشكيل پرونده و ارجاع به مرجع قضايي، گفت: كالاي مكشوفه اين تريلي نيز به گمرك استان تحويل داده شد.

 

سه تصادف با دو كشته و يك مجروح

فارس/ سرهنگ مراد مرادي، رييس مركز اطلاع‌رساني پليس راهور تهران بزرگ از سه حادثه تصادف رانندگي كه به علت عدم توجه به جلو و عدم توانايي در كنترل وسيله نقليه ناشي از تخطي از سرعت مطمئنه به مرگ دو نفر و مجروح ‌شدن يك نفر انجاميد، خبر داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون