• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3331 -
  • ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۰ شهريور

خبر كوتاه

توفان در البرز و تهران

ديشب استان‌هاي البرز و بخش‌هايي از استان تهران و شهر تهران درگير توفان شديدي شد كه با باد شديد همراه بود. سازمان هواشناسي از ساعتي قبل درباره اين رخداد هشدارهايي داده بود و شبكه‌هاي تلويزيوني زيرنويس اين هشدار را پخش مي‌كردند. در اطلاعيه سازمان هواشناسي از رانندگان خواسته شده بود كه مواظب كاهش ديد شديد در هنگام رانندگي باشند.

 

هشدار پليس درباره بازي «كلش اف كلنز»

ايسنا| رييس پليس فتاي غرب استان تهران درباره خطرها و پيامد‌هاي بازي اندرويدي «كلش اف كلنز» هشدار داد؛ بازي‌اي كه اين روزها بسياري را در سنين مختلف به‌شدت درگير خود كرده است. سرهنگ اصغر باقريان در اين باره گفت: «كلش اف كلنز» در حالي به يكي از پرطرفدار‌ترين بازي‌هاي رايانه‌اي در ميان جوانان و خانواده‌هاي ايراني تبديل شده كه علاوه بر داشتن آسيب‌هاي مخرب در حوزه روانشناسي يك بازي اعتياد‌آور و مخرب است. » او با اشاره به اينكه اين بازي يكي از پر‌فروش‌ترين بازي‌ها و جذاب‌ترين بازي‌هاي دنيا است، گفت: « متاسفانه در اين بازي نيز مثل ديگر بازي‌هاي اندرويدي امكان به سرقت رفتن اطلاعات شخصي كاربران وجود دارد، چراكه افراد سودجو مي‌توانند با هك اين بازي موجب به سرقت رفتن اطلاعات شخصي افراد شوند.»

 

كشف انبار باتري‌هاي قاچاق

پليس| رييس پليس آگاهي استان همدان از كشف دو ميليارد و 300 ميليون ريال كالاي قاچاق در يك انبار خبر داد. سرهنگ «رضا زارعي» گفت: به‌دنبال كسب خبري مبني بر اينكه فردي در حجم و اندازه وسيع اقدام به قاچاق انواع باتري‌هاي خودرو از شهرهاي جنوبي كشور مي‌كند و پس از دپوي آنها در انباري در همدان، در فرصت‌هاي مناسب اقدام به فروش آنها در استان‌هاي ديگر كشور مي‌كند، رسيدگي به اين موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون