• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3334 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۱۴ شهريور

باخوانندگان

قنبر يوسفي لاويج

زشت است كه ملتي خيانت بكند/ او بايد از اين خودرو حمايت بكند/ هرچند بد است خودروي ايراني/ آدم بكشد، قتل و جنايت بكند

يك مخاطب

توليد داخلي در حوزه خودروسازي تا زماني كه همراه با تقويت اصول ايمني و فني و تحويل به هنگام به خريداران نباشد با شعار هم حل نخواهد شد. با خريد اتومبيل داخلي پس از خون به جگر شدن و تحمل خلف وعده در تحويل به موقع، تازه كار تعمير و تعويض قطعات ماشين صفر را بايد شروع و به گارانتي بلا استفاده‌اي كه دست خريدار است مراجعه كرد. اين طور نمي‌شود به تقويت صنعت ملي فكر كرد. نبايد به قيمت پول و جان مردم به اعتماد شان خيانت شود.

9188-0912

آقاي نعمت‌زاده، مردمي كه قدرت خريدشان به اندازه خريد اتومبيل داخلي است وقتي با تعلل تحويل خودرو از سوي مراكز فروش روبه‌رو مي‌شوند و ماشين از همان جا با معايب متعدد تحويل‌شان مي‌شود طبيعي است كه ناراضي باشند. اين مردم ضد انقلاب نيستند بلكه ضد انقلاب همان‌هايي هستند كه توانايي برنامه‌ريزي و اجراي درست امور را ندارند و اتلاف پول و وقت مردم را حق خود مي‌دانند و با عدم كارايي تيشه به ريشه صنعت داخلي مي‌زنند. شما هم به جاي انگ‌هاي غيراصولي به مردم ضعف‌هاي خودتان را برطرف كنيد.

يك مخاطب

آقاي نعمت‌زاده، بهتر است اول از همه‌چيز، محصول خوب و تحويل به موقع و خدمات پس از فروش شركت‌هاي خودروسازي داخلي را مديريت كنيد. آن وقت مشخص خواهد شد ضد انقلاب كيست.

1934-0912

از مردم ايران مي‌خواهم با خريد خودروهاي چيني، خودروسازان داخلي را تنبيه كنند تا با اين كار باعث شوند خودروسازان داخلي كيفيت خودروهاي خود را بالا ببرند.

6263-0938

برگزاري همه ساله نمايشگاه نوشت‌افزار با نماد ايراني- اسلامي و تداوم توليد آن، تاثيرات بسيار عميق و شگفت‌انگيزي در اخلاق و سرنوشت دانش‌آموزان مقطع ابتدايي خواهد داشت. اميد است تمام برچسب و مارك‌هاي اشيا و كالاي ديگر ويژه نونهالان و كودكان با اين نماد طراحي شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون