• ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3126 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۶ آذر

سر خط خبرها

 مهر/ سرلشگر صالحي، فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: کار نیروی نظامی ارتباطی با دیپلماسی و حرکت‌های سیاسی ندارد و تعجب می‌کنم که کار ما را به دیپلماسی و مذاکرات و فعالیت‌های سیاسی ارتباط می‌دهند.
   ايرنا/ حسين دهدشتي، عضو كميته ويژه پيگيري پرونده بابك زنجاني در مجلس با بيان اينكه دارایی‌های بابک زنجانی فقط 15 درصد از بدهی‌ها را جبران می‌کند، گفت: احراز میزان دارایی های بابک زنجانی بسیار سخت است، بابک زنجانی اموال خود را جابجا می‌کرد و شرکای زیادی داشت به همین دلیل اسناد جدیدی درباره اموال خود که به دیگران منتقل شده است، وجود دارد.
 ايلنا/ منصور حقيقت‌پور، نايب‌رييس كميسيون امنيت ملي مجلس درباره پاره‌ای از مذاکرات برای باز شدن سفارت انگلیس و ارتقای سطح روابط دو کشور از کاردانی به سفیری گفت: ما این اختیار را بر عهده وزارت امور خارجه گذاشتیم ولی روابط و سفارتخانه دو كشور در حد اینکه ارتباط هم کاملا قطع نباشد یعنی همان کاردان یا کاردان غیرمقیم کافی است.
 فارس/ روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌يی از تمدید موعد فراخوان نامگذاری پهپاد RQ170 ایرانی تا 25 آذر خبر داد.
 ايرنا/ حسينعلي اميري، قائم‌مقام، وزير كشور و رييس كميسيون 10 احزاب گفت: اين كميسيون عنوان «جبهه» را براي تشكل سياسي پايداري نمي پذيرد. وي اظهار داشت: عنوان جبهه به دربرگیری چند حزب تعلق می‌گیرد؛ از این رو پایداری‌ها باید با عنوان حزب فعالیت کنند. چندی پیش، «فاطمه آلیا»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو جبهه پایداری از موافقت وزارت کشور با عنوان «جبهه» برای تشکل سیاسی پایداری خبر داده و گفته بود که وزارت کشور توضیحات پایداری ها را در این باره پذیرفته است و نام جبهه یک عنوان برای پایداری ها محسوب می شود.
 ميزان/ سردار حسين سلامي، جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه  قدرت‌های بزرگ نظامی حتی در رویا و خیال هم نمی‌توانند نگاه تهدید‌آمیز به ایران داشته باشند، گفت: ما امروزه موشک‌هایی داریم که می‌توانند هزاران کیلومتر اهداف و مقاصد مورد نظر ایران را ویران کنند و رادارهایی که می‌توانند تمامی ماهواره‌هایی که در فضا وجود دارند را رصد کنند.
 آريا/ علاءالدين بروجردي، رييس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينکه پديده تروريسم محصول محاسبات غلط استراتژيک آمريکا و هم‌پيمانان منطقه‌يي اين کشور است، گفت: سياست‌هاي ايران تروريسم را در منطقه زمينگير کرده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون