• ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3348 -
  • ۱۳۹۴ دوشنبه ۳۰ شهريور

خبر كوتاه

قتل پس از تصادف

ايرنا| وقوع تصادف رانندگي بين دو دستگاه موتوسيكلت و خودروي سواري پژو در يك روستاي شهرستان ابهر موجب درگيري و نزاع خانواده طرفين و منجر به قتل شد. معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت: اين حادثه شنبه شب در روستاي عميد‌آباد شهرستان ابهر اتفاق افتاد و فرد 35 ساله‌اي بر اثر اصابت چاقو به ناحيه راست گردن و شكم به‌شدت مضروب و در بيمارستان به كام مرگ فرو رفت. سرهنگ جعفر كردلو افزود: در اين نزاع كه بين شش نفر صورت گرفت همه آنان مجروح و به بيمارستان انتقال يافتند كه متاسفانه برادر راكب موتوسيكلت جان خود را از دست داد. وي با بيان اينكه در رابطه با اين قتل سه نفر از سوي پليس ابهر دستگير شدند يادآور شد: پس از وقوع تصادف بين موتوسيكلت و خودروي پژو، راكب و راننده قرار گذاشتند فرداي روز سانحه رانندگي همديگر را براي تعيين رقم خسارت و پرداخت مبلغ ملاقات كنند كه متاسفانه جر و بحث بالا گرفته و منجر به درگيري و نزاع مي‌شود. كردلو از رانندگان و سرنشينان وسايط نقليه خواست هنگام وقوع تصادف بر خشم خود غلبه و از درگيري و نزاع پرهيز كرده و تن به قانون و مقررات دهند.

 

نجات سه نفر از حريق

ايرنا| مسوول ايستگاه شماره 2 آتش‌نشاني شهر دوگنبدان گفت: ماموران آتش‌نشاني با مهار به موقع آتش سوزي سه نفر از ساكنين يك ساختمان مسكوني، از جمله يك كودك را از ميان دود و آتش نجات دادند. كامبيز افشين‌پور افزود: يك باب منزل مسكوني واقع در بلوار بعثت دوگنبدان، روز يكشنبه طعمه حريق شد. وي بيان كرد: به دنبال تماس تعدادي از شهروندان با سامانه 125 مبني بر وقوع حريقي واقع در بلوار بعثت دوگنبدان، بلافاصله سه دستگاه خودرو به محل آتش سوزي اعزام شد. افشين‌پور عنوان كرد: اطفاي حريق كه در طبقه سوم ساختمان رخ داده بود، حدود 40 دقيقه طول كشيد. افشين‌پور تصريح كرد: دليل اين آتش‌سوزي اتصالات سيم‌هاي برق است. وي گفت: گروهي از آتش‌نشانان بلافاصله با كشيدن چند رشته لوله آبدهي به مقابله با آتش پرداخته و موفق شدند، اين آتش‌سوزي را پيش از گسترش بيشتر مهار كنند. افشين‌پور افزود: خوشبختانه اين آتش سوزي صدمه جاني در برنداشت.

 

گروگانگيري براي تسويه حساب

باشگاه خبرنگاران| تحقيقات براي شناسايي دو مرد آدم ربا كه براي تسويه حساب شخصي تعميركار خودروهاي راه‌سازي را به افغانستان منتقل كردند، آغاز شد. روز شنبه پسر جواني هراسان با مراجعه به دادسراي امور جنايي از ربودن پدرش خبر داد و از دو برادر آدم ربا شكايت كرد. اين فرد در شكايتش مدعي شد: پدرم 10 سال قبل به عنوان تعميركار خودروهاي سنگين و راهسازي به سيستان و بلوچستان رفت و بعد از چهار سال كار كردن با اداره آب و فاضلاب به تهران بازگشت. وي افزود: او ارديبهشت امسال براي بررسي يك پروژه راهسازي در زابل و راه‌اندازي خودروهاي آن به اين شهر سفر كرد و با دوبرادر به نام‌هاي رسول و رستم خان كارش را آغاز كرد. او در اين مدت فقط 500 هزار تومان براي ما فرستاد و چندبار هم تلفني با او گفت‌وگو كردم. شاكي ادامه داد: چند روزي بود كه از پدرم بي‌خبر بودم تا اينكه او پيامكي برايم ارسال كرد و گفت با دوبرادر به اختلاف مالي خوردم وآنها ادعا كرده‌اند 75 ميليون از من طلب دارند به همين خاطر من را ربوده و به افغانستان منتقل كرده و در يك اتاق زنداني هستم. پدر 55 ساله‌ام از من خواست براي آزادي‌اش از چنگال دو آدم ربا شكايت كنم. با اظهارات پسر جوان بازپرس سعيد احمد بيگي با صدور قرار عدم صلاحيت، پرونده را براي رسيدگي به دادسراي شهرستان زابل ارسال كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون